Gå til innhold

Underlivet mitt :-(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sterk lukt av utfloden min. Det lukter nesten salmiakk. Den er ikke tyktflytende. Litt lys urinfarget men det er ikke urin. Jeg har for ikke lenge siden vært hos legen på gynekologisk undersøkelse og jeg har ingen sykdommer i underlivet. Jeg har hatt sopp flere ganger før men det er ikke det denne gangen for da hadde jeg sett det. Det klør ikke så mye. Det som klør er fordi det blir fuktig i underlivet på grunn av utfloden. Jeg har kjøpt Vivag eller noe på apoteket. Sånne kapsler (piller man stiker inn i skjeden) og underlivssåpe. En skal ta en kapsel hver morgen og kveld i 6 dager for å normalisere bakteriefloraen i underlivet. Jeg har ikke begynt å ta dem ennå for jeg skal ha mensen i starten av neste uke. Kan jeg bruke dem selv om jeg får mensen eller skal jeg vente til etter jeg har hatt mensen? Jeg skal treffe en type snart og da vil jeg ikke bruke de kapslene når jeg skal treffe han..

Vet noen på Kvinneguiden hva det kan være med underlivet mitt? Det er plagsomt å ha det sånn for jeg føler meg avskyelig der nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være bakteriell vaginose. (Gardernella)

Ikke sikkert at du ble testa for det hos legen. Det er veldig vanlig (på en god andreplass etter soppinfeksjoner) absolutt ikke noen kjønns-sykdom, og veldig lett å behandle.

Gå til legen og sjekk. Er det det så får du en dose tabletter som du skal ta i en omgang, og vips så er uhumskheta borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...