Gå til innhold

Tidlige graviditetssymptomer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Jeg har vært prøver noen måneder. Etter p-pille slutt i desember i fjor mistet jeg mensen i juli og har ikke fått den tilbake.

På søndag var jeg overbevist om at mensen endelig var på vei igjen. Kraftige mensmurringer og smerter i korsryggen. Men ingenting kom. Mandag var smertene like ille, og det var litt slimete lyserosa utflod (ikke spotting. Nå er det tirsdag kveld, og ingen endring.

Helgen for halvannen uke side hadde vi mye :sengekos:, samt nå på fredag. Ellers lite prøving den siste måneden. Dersom noe er på gang må det være et av disse forsøkene som traff.

Så, kan det være tidlige symptomer? Noen som har erfart liknende? Eller er det bare min ikke-eksisterende syklus som er på vei tilbake?

Blir sprø av dette her.... jeg overtolker sikkert symptomer. Burde vente tålmodig noen dager til det vil vises på en test... Burde la være å plage dere på dette forumet med enda en "kan jeg være gravid" tråd som ingen kan svare på uansett. Blir sprø av å være prøve uten resultater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det likt som deg. mens smerter, ømme bryster osv osv. men jeg har ingen mensen.. derfor har jeg nok ingen eggeløsning.

vet du hvorfor du mistet mensen? har du vært hos lege?

ta en test da, jeg venter her i spenning så lenge. mine var negative sist uke. gidder ikke ta fler jeg :sukk:

Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet
jeg har det likt som deg. mens smerter, ømme bryster osv osv. men jeg har ingen mensen.. derfor har jeg nok ingen eggeløsning.

vet du hvorfor du mistet mensen? har du vært hos lege?

ta en test da, jeg venter her i spenning så lenge. mine var negative sist uke. gidder ikke ta fler jeg :sukk:

Godt å høre at man ikke er alene =)

Aner ikke hvorfor mensen ble borte, jeg kom rett tilbake i vanlige sykluser etter pilleslutt, men jeg er jo fortsatt i første året uten pillen så regner med at dette er årsaken.

Legetime er bestilt, og jeg skal inn allerede i morgen. Hun var heldigvis veldig enig at det var på tide å ta en sjekk og vurdere videre tiltak.

Huff, gjør vondt i dag og, men ikke mer utflod. Er heller ikke kvalm slik jeg var i går. irriterende å gå rundt med mensmurringer uten at det kommer noen mens... Noen test er det uansett for tidlig for. Er jeg gravid skjedde det fredag-søndag for en drøy uke siden, eller denne helgen..

Skrevet

krysser fingrene for deg! at alt er som det skal. og at du er gravid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...