Gjest Vil ha orgasme! Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Er det noen som har prøvd kremen ViaMax eller andre kremer som skal øke nytelsen for kvinner? Jeg har store problemer med å oppnå orgasme sammen med kjæresten min og det har begynt å tære på forholdet fordi han ikke føler seg tilstrekkelig. Får orgasme om jeg leker med meg selv,best ved bruk av vibrator. Lurer derfor på om jeg skulle prøve noen av disse kremene for å se om de kan hjelpe på problemet. Noen med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 BOken the orgasmic diet kan hjelpe deg med baade kostholdsraad som har mye aa si og ovelser som hjelper. Det sentrale er imidlertid a laere seg a puste skikkelig. Je har skrevet flere trader med dette som tema saa hvis du soker paa breathing exctasy, deep spot, coital alignment technique saa vil du finne flere innlegg hvor jeg skriver om disse tingene og gir raad om hjelpemidler. Uansett en bok av betty dodson er ogsaa sterkt annbefalt og aa google david shade og deep spot for aa larer om hvor a-punktene sitter. De kan hjelpe deg mye.
Gjest Skya Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå