Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger mange flere øyenskygger, og har hørt om Coastal Scents pallettene. Er de bra? Hadde nemlig vært perfekt med denne palletten til 18 dollar : [post=http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm/product/1677_122/88-piece-makeup-palette.cfm]Pallett. Virker som det kun går i MAC øyenskygger for tiden, men etter å ha blitt inspirert av sminkebloggere vil jeg gjerne ha stor samling, og da blir det dyrt med 95 kr per øyenskygge. F: eks den palletten jeg ser på har 88 øyeskygger. 88 MAC øyenskygger koster 95*88 = 8360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pallettene fra CS og er kjempefornøyd! Med en god base er dette veldig gode skygger til en veldig billig penge! Konsistensen er god og litt sånn "creamy", som gjør at den er lett å påføre og blende.

Løp og kjøp :)

Skrevet
Jeg har pallettene fra CS og er kjempefornøyd! Med en god base er dette veldig gode skygger til en veldig billig penge! Konsistensen er god og litt sånn "creamy", som gjør at den er lett å påføre og blende.

Løp og kjøp :)

AKKURAT som min mening! Haha :)

Jeg har 6 Contouring-paletten, 28 Neutral-paletten og 88 Shimmer Palette. Jeg er kjempefornøyd!! Absolutt et kupp! Sjekk eBay - og selgeren Jolieeee. Billigere totalpris siden shippingen på CS.com er svindyr.

Skrevet
AKKURAT som min mening! Haha :)

Jeg har 6 Contouring-paletten, 28 Neutral-paletten og 88 Shimmer Palette. Jeg er kjempefornøyd!! Absolutt et kupp! Sjekk eBay - og selgeren Jolieeee. Billigere totalpris siden shippingen på CS.com er svindyr.

Ikke dumt :D Neste gang jeg skal kjøpe skal jeg kjøpe på ebay :)

Skrevet (endret)
Absolutt et kupp! Sjekk eBay - og selgeren Jolieeee. Billigere totalpris siden shippingen på CS.com er svindyr.

Kjøpt meg palletten med 88 matte skygger, fordi jeg trenger basis skygger. Betalte hele 126 kroner :jepp: Kjøpte fra Jolieeee

Jeg bruker Urban Decay eye primer potion som base. Samme som dere?

Endret av Serena
Skrevet
Kjøpt meg palletten med 88 matte skygger, fordi jeg trenger basis skygger. Betalte hele 126 kroner :jepp: Kjøpte fra Jolieeee

Jeg bruker Urban Decay eye primer potion som base. Samme som dere?

Ja, jeg bruker blant annet den :) Gled deg til å prøve, du kommer til å bli positivt overrasket :)

Skrevet

dere som har kjøpt på ebay fra jolieeee, hvordan er hun med frakten? og hvor lenge har dere måtte vente på pakken? Jeg har VELDIG lyst på en 88-palette til jul, men usikker på om jeg skal prøve meg på ebay (ebay-jomfru) eller kjøpe direkte fra costal sscents....

hva er raskest?

Skrevet
dere som har kjøpt på ebay fra jolieeee, hvordan er hun med frakten? og hvor lenge har dere måtte vente på pakken? Jeg har VELDIG lyst på en 88-palette til jul, men usikker på om jeg skal prøve meg på ebay (ebay-jomfru) eller kjøpe direkte fra costal sscents....

hva er raskest?

Jeg husker ikke, men jeg husker at jeg var meget fornøyd. Det tok nok ikke så lang tid, for hvis det er treg post, så husker jeg det :P

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jaa, joleeee på ebay anbefales, har handlet flere ganger fra denne selgeren og er veldig fornøyd! Anbefales på det sterkeste! :D

Har blant annet kjøpt den 28 nøytrale palletten, leppestift palletten, og sånn dobbel pallet med 48 øyenskigger i shimmer og 10 blush tror jeg det var.

Pakkene er alltid godt innpakket,og sist gang kom det som rekomendert sending :)

Selgeren kombinerer frakt, så det lønner seg å kjøpe flere ting på en gang. sist jeg handlet så ble de 212 kr for alt, inkludert porto, for leppepalletten og den dobble palleten :)

Gjest gabriela
Skrevet

Kan noen legge ut en link fra den Jolieeee-selgeren? Finner ikke :sukk:

Gjest Fascinert
Skrevet

Sånn ut av nysgjerrighet; hva bruker dere 28, 48, og 88 øyenskygger i nesten samme farge til? Jeg elsker sminke selv også, men har sett litt på disse palettene og veldig mange av fargene ser jo helt like ut? Blir resultatet virkelig så forskjellig at dere trenger 88 øyenskygger istedet for en kvartett eller noe? Bare lurer jeg :ler:

Skrevet (endret)
Sånn ut av nysgjerrighet; hva bruker dere 28, 48, og 88 øyenskygger i nesten samme farge til? Jeg elsker sminke selv også, men har sett litt på disse palettene og veldig mange av fargene ser jo helt like ut? Blir resultatet virkelig så forskjellig at dere trenger 88 øyenskygger istedet for en kvartett eller noe? Bare lurer jeg :ler:

Er du gutt? Hehe. Selvfølgelig kan man klare seg med fire øyenskygger, men det er jo litt kjedelig da? Dessuten er jo ikke fargene like, for eks på 88 warm så er det brunfarger i både gul, lilla, rød, grønn, rosa og oransjetoner. Også er det jo lyse og mellom og mørke skygger i alle tonene. Synes den er en kupp jeg :) Uansett er den så billig at hvis man synes 4 skygger er nok, så er det jo bare å bruke 4 om gangen, og når du går tom, kan du bruke 4 nye ;) Da har du øyenskygge for ei god stund hvertfall!

Endret av Heidie
Gjest gabriela
Skrevet

Tusen takk for linken! Ser jo kjempegreit ut det der, da. Synes selv av frakten på CS er vanvittig.

Skrevet

Noob spørsmål, men er 88 Warm farger som er ment for de med varme toner? Jeg bestilte 88 matte farger, og har kald hudtone. Håper da at flesteparten kan brukes til kald hudtone.

Gjest gabriela
Skrevet

Lurte på det samme, egentlig. Det er ikke bare deg som er noob i så fall;)

Skrevet

Litt off topic, men er det noen som har prøvd concealer-ene?

Hvordan er konsistensen og holdbareheten?

Og vil fargene passe til en lik-blek nordmann?

Ble litt mange spm.. 3 i 1;)

Skrevet
Noob spørsmål, men er 88 Warm farger som er ment for de med varme toner? Jeg bestilte 88 matte farger, og har kald hudtone. Håper da at flesteparten kan brukes til kald hudtone.

88 warm er brune farger. 88 matte er alle slags farger :)

Skrevet

Endte med å bestille fra CS, (ebayjomfru litt til...) ble skimmerpalett, den lysteste conseeleren og en børste. SPENT!

liker jeg denne, så blir det nok en standarpalett fra ebay :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...