Gå til innhold

Klinikk Bunæs - min erfaring


Gjest Gjest_Tony_*

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt til å bestille time til konsultasjon på Bunæs klinikk også, men blir nok ikke no konsultasjon der nå nei.. takk for det! :) Hadde vært bortkasta penger.

Er det mange som har operert der som er misfornøyd?

Tror jeg holder meg til Nobel clinic jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har nettopp tatt en neseoperasjon hos Dr. Jarl Bunæs ved Klinikk Bunæs, å vil gjerne dele min erfaring med dere, da jeg vet det er mange som lurer på dette.

Jeg har aldrig foretatt kosmestiske kirurgi før så for meg medførte ett slikt inngrep mange spørsmål og litt usikkerhet, så jeg gjorde grundig research før jeg bestemte meg for hvilken klinikk jeg skulle velge, å operere i ansiktet er ikke noe man vil kaste seg ut i uten å vite at man er i profesjonelle hender - bokstavelig talt.

Etterhvert var det for meg liten tvil om hvor jeg følte meg trygg på å gjøre dette, nemlig Klinikk Bunæs, har en venninne som også opererte nesen for ett par år siden hos Bunæs, og resultatet var strålende.

Så jeg bestilte konsultasjon hos Dr.Bunæs, og forklarte han hva jeg ønsket å gjøre, han virket meget profesjonell og så med en gang hva som måtte gjøres med nesen for at den skulle bli estetisk og flott.

Jeg fikk se før/etter bilder, jeg lot meg imponere, han er en av de som har gjort flest "nosejobs" i verden, dette førte til at jeg med trygghet stolte på hans anbefalinger for hva som ville se best ut for meg. Etter konsultasjonen følte jeg meg bare ennå mer sikker på at det var riktig valg.

Alle er unike og har selvfølgelig forskjellige utgangspunkt, men en profesjonell nesekirurg vil kunne se hva som passer best - uanset hva slags forutsetninger man har.

Føler at jeg ble tatt godt i mot på kliniken, oppfølging og informasjon underveis var upåklagelig.

Jeg er rett og slett strålende fornøyd med resultatet, og kjempeglad for at jeg valgte Bunæs, derfor vil jeg varmt anbefale denne klinikken til alle som ønsker å gjøre slike inngrep.

Kom gjerne med spørsmål...

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg var med han! Gikk fra å ha store problemer med nesa til å ikke tenke over at den er der lengre. Alt ved operasjonen var bra og det var bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg er enig at operasjon av ansikt er en påkjenning. Både fysisk og psykisk. Selv har jeg vært veldig heldig. Nesa mi var vond etter skade og ikke pen. Nå er den harmonisk og fin. Og uten ømme kuler etter fall og briller. Lag gjerne skisser og vis bilder av hva du ønsker før operasjon. Og vær tålmodig. Nesa endrer seg mye på syv Mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Man kan selvfølgelig fungere som plastisk kirurg i den grenen man er spesialisert i; i Bunæs tilfelle nesen. Jeg vil si det til og med er tryggere da han er vant til å operere neser, kjenner svært godt anatomien og prosedyrene rundt neseoperasjon. En ting er at resultatet skal være pent, en annen ting er at man ønsker at nesen skal fungere godt - om ikke bedre etterpå. Mange har eksempelvis deformasjoner i nesen som svekker luftpassagen. Mye å tenke på; så man skal velge den beste kirurgen.

Jeg var hos han en gang selv, vurderte å operere. Han er en uformell type, og for noen kan sikkert dette virke skremmende, men jeg tror nok med ganske stor sikkerhet at han er vel så ansvarlig og sikker som andre kirurger i hans felt - forskjellen er muligens at de andre er mer "pasientvennlige" og det bør man selvsagt være! Men når man innen kosmetiske operasjoner velger kirurg bør man velge den flinkeste, og det er ikke alltid en sammenheng mellom jovial og dyktig.

Jeg valgte å stå over operasjonen da han på konsultasjonen innrømmet at nesen min var litt "vrien", men han sa at han visste hvordan han skulle gjøre d, så d ville bli bra! Men jg sto over. Nesen min er ikke så ille, det var mer et luksusproblem! Men kanskje en gang i fremtiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest

jeg var faktisk litt misfornøyd i starten, og da sa han at jeg fint kunne komme tilbake og få ny operasjon til halv pris..

Sa han virkelig det? Syns ikke det rimer med hva både min og andres erfaringer hos ham har vært. Han er fullstendig steil på at han har absolutt ikke gjort noen feil under inngrepet, og tilbud om noen ny operasjon hos ham er å se langt etter. Så syns det er merkelig at han nå plutselig skal strø om seg med tilbud om ny operasjon. Han er jo så flink, en gud åå regne innen neseplastikk, så det skulle aldri være behov for noen re-operasjon.. (veldig ironisk)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenni20

Han gjorde faktisk det, jeg har fortsatt lappen fra han som jeg kunne levere i resepsjonen for å avtale ny time.

han sa også at nesen min er perfekt som den er, og om jeg vil ha den mindre kan jeg få pusteproblemer, med tanke på at det blir alt for smalt for luftveien osvosv.

men sa at han kunne fikse det slik jeg ville om jeg ikke var fornøyd.

så jeg var egentlig veldig redd for å dra til han , med tanke på at jeg har lest på forumer at han er så slem og frekk og skummel.. men hadde også hørt at han er veldig flink til å få neser til å se naturlige ut, og ikke opererte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenni20

han pleide å si at jeg kom til å se ut som en prinsesse, og at han kalte meg for den nydelige prinsessen hver gang jeg var på etterkontroll :P og sa alltid .. gutta kommer til å stå i kø når jeg er ferdig med deg.

jeg har ikke sett noen gutter stå i kø enda da.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg skal selv operere nesa, og har hørt veldig mye positivt om Nobel clinic på Ryen i Oslo. De skal visst være veldig dyktige. Og de er spesialister i plastisk kirurgi.

Jeg skal dit på mandag på konsultasjon.

http://www.nobelclinic.no/

Plastikkirurg Stefan Emmes på Plastikkirurgisk Institutt i Bergen er også svært dyktig med neser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Er det noen som vet hvor Ulrikke Lund opererte sin nese og hva kirurgen heter? Syntes hun fikk bra resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...