Gjest Gjest_Tony_* Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har nettopp tatt en neseoperasjon hos Dr. Jarl Bunæs ved Klinikk Bunæs, å vil gjerne dele min erfaring med dere, da jeg vet det er mange som lurer på dette. Jeg har aldrig foretatt kosmestiske kirurgi før så for meg medførte ett slikt inngrep mange spørsmål og litt usikkerhet, så jeg gjorde grundig research før jeg bestemte meg for hvilken klinikk jeg skulle velge, å operere i ansiktet er ikke noe man vil kaste seg ut i uten å vite at man er i profesjonelle hender - bokstavelig talt. Etterhvert var det for meg liten tvil om hvor jeg følte meg trygg på å gjøre dette, nemlig Klinikk Bunæs, har en venninne som også opererte nesen for ett par år siden hos Bunæs, og resultatet var strålende. Så jeg bestilte konsultasjon hos Dr.Bunæs, og forklarte han hva jeg ønsket å gjøre, han virket meget profesjonell og så med en gang hva som måtte gjøres med nesen for at den skulle bli estetisk og flott. Jeg fikk se før/etter bilder, jeg lot meg imponere, han er en av de som har gjort flest "nosejobs" i verden, dette førte til at jeg med trygghet stolte på hans anbefalinger for hva som ville se best ut for meg. Etter konsultasjonen følte jeg meg bare ennå mer sikker på at det var riktig valg. Alle er unike og har selvfølgelig forskjellige utgangspunkt, men en profesjonell nesekirurg vil kunne se hva som passer best - uanset hva slags forutsetninger man har. Føler at jeg ble tatt godt i mot på kliniken, oppfølging og informasjon underveis var upåklagelig. Jeg er rett og slett strålende fornøyd med resultatet, og kjempeglad for at jeg valgte Bunæs, derfor vil jeg varmt anbefale denne klinikken til alle som ønsker å gjøre slike inngrep. Kom gjerne med spørsmål...
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk se før/etter bilder, jeg lot meg imponere, han er en av de som har gjort flest "nosejobs" i verden, dette førte til at jeg med trygghet stolte på hans anbefalinger for hva som ville se best ut for meg. For en påstand! Hvordan er dette dokumentert? Innlegget ditt høres foresten ut som reklame. Kan det være pga det tosifrede tallet med misfornøyde pasienter i den andre neseplastikk-tråden mon' tro... Det er den værste legen jeg noen gang har vært borti i hvertfall. Godt du var heldig. 4
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 det er en 20 siders tråd her der mennesker skriver om sine grufulle opplevelser og ødelagte neser. Fyren har kanskje gjort flest nesejobber i verden, men han har faen meg ikke gjort dem best! Det er et sjansespill å la seg bli operert av ham, vet jo aldri når det kan gå galt! Bra det gikk bra for deg, veldig bra! En ødelagt nese er ikke til å kimse av.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 For en påstand! Hvordan er dette dokumentert? Innlegget ditt høres foresten ut som reklame. Kan det være pga det tosifrede tallet med misfornøyde pasienter i den andre neseplastikk-tråden mon' tro... Det er den værste legen jeg noen gang har vært borti i hvertfall. Godt du var heldig. Det har ikke noe med reklame å gjøre, jeg ønsket bare å videreformidle min erfaring. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er utrolig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Kom gjerne med spørsmål... Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Det er helt tydelig at du enten er en ansatt ved klinikken eller Bunæs selv. Ikke undervurder folk, såpass skjønner man. 4
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Det er helt tydelig at du enten er en ansatt ved klinikken eller Bunæs selv. Ikke undervurder folk, såpass skjønner man. Jeg ønsket bare å formidle den prosessen jeg har gått gjennom ifbm operasjonen, da jeg selv hadde mange spørsmål i forkant av inngrepet. Jeg svarer selvfølgelig alle som lurer på noe rundt dette - uanset hvor de har tenkt å gjennomføre den. Du tar feil, jeg er ikke ansatt der - bare veldig fornøyd med min opplevelse der.
Furstina Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Dr. Jarl Bunæs ved Klinikk Bunæs, Kom gjerne med spørsmål... Herregud, hvor dumme og naive tror du folk her er? Det er selvinnlysende at dette innlegget er et reklamestunt fra Bunærsklinikken/familie av ansatte.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Jeg ønsket bare å formidle den prosessen jeg har gått gjennom ifbm operasjonen, da jeg selv hadde mange spørsmål i forkant av inngrepet. Jeg svarer selvfølgelig alle som lurer på noe rundt dette - uanset hvor de har tenkt å gjennomføre den. Du tar feil, jeg er ikke ansatt der - bare veldig fornøyd med min opplevelse der. Hvorfor denne trangen til å forsvare? Hadde du gjort så grundig research som du påstår så hadde du IKKE havnet hos mr B. For du vet jo da at han IKKE er plastisk kirurg, men en ordinær øre-nese-hals spesialist. http://www.legeforeningen.no/id/10478 En viktig opplysning for alle som lurer... Du er gjennomskuet.hei 1
stjernekyss Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Jøje meg, for et angrep! Det er presisert på nettsiden (forsiden) til Klinikk Bunæs at Dr. Bunæs er øre-nese-hals spesialist, og at det er Dr. Tvedt, spesialist i plastisk kirurgi, som gjennomfører alle operasjoner innen kosmetisk kirurgi. Folk kan ha gode erfaringer til tross for at utvalgte har hatt dårlige erfaringer.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Jøje meg, for et angrep! Det er presisert på nettsiden (forsiden) til Klinikk Bunæs at Dr. Bunæs er øre-nese-hals spesialist, og at det er Dr. Tvedt, spesialist i plastisk kirurgi, som gjennomfører alle operasjoner innen kosmetisk kirurgi. Folk kan ha gode erfaringer til tross for at utvalgte har hatt dårlige erfaringer. Bare så det er på det rene: En øre-nese-hals spesialist er ikke automatisk utdannet innen plastisk (kosmetisk) kirurgi. Bunæs har i alle år utført kosmetiske operasjoner, uten å være formelt utdannet innen dette. Dessverre er Norge et u-land å regne innen dette fordi der fins foreløpig ingen restriksjoner ifht kosmetisk kirurgi. Dvs at i prinsippet kan enhver kirurg åpne klinikk og utgi seg for å være kosmetisk kirurg og foreta kosmetiske operasjoner, uten at det får konsekvenser. Det er forskjell på kosmetisk og plastisk kirurgi. At Bunæs har ansatt en kirurg som faktisk er utdannet innen feltet plastisk (rekonstruktiv) kirurgi, har liten betydning i det mr B har utført kosmetiske operasjoner selv i alle år, og fortsatt gjør vil jeg tro? Legeforeningen så seg nødt til å gå ut med en pressemelding i 2002 for å presisere at mr B ikke er plastisk kirurg. At noen som har latt seg operere av ham har blitt fornøyd skulle bare mangle, men for mange igjen er situasjonen helt motsatt.
stjernekyss Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Bare så det er på det rene: En øre-nese-hals spesialist er ikke automatisk utdannet innen plastisk (kosmetisk) kirurgi. Bunæs har i alle år utført kosmetiske operasjoner, uten å være formelt utdannet innen dette. Dessverre er Norge et u-land å regne innen dette fordi der fins foreløpig ingen restriksjoner ifht kosmetisk kirurgi. Dvs at i prinsippet kan enhver kirurg åpne klinikk og utgi seg for å være kosmetisk kirurg og foreta kosmetiske operasjoner, uten at det får konsekvenser. Det er forskjell på kosmetisk og plastisk kirurgi. At Bunæs har ansatt en kirurg som faktisk er utdannet innen feltet plastisk (rekonstruktiv) kirurgi, har liten betydning i det mr B har utført kosmetiske operasjoner selv i alle år, og fortsatt gjør vil jeg tro? Legeforeningen så seg nødt til å gå ut med en pressemelding i 2002 for å presisere at mr B ikke er plastisk kirurg. At noen som har latt seg operere av ham har blitt fornøyd skulle bare mangle, men for mange igjen er situasjonen helt motsatt. Jeg fikk med meg alt dette. Tydeligvis har Dr. Bunæs tatt dette til etterretning da han har ansatt en plastisk kirurg. Som du ser på nettsiden presiseres det at det er denne andre mannen som foretar alle operasjoner innen kosmetisk kirurgi. 2002 er åtte år siden. Greit å oppdatere seg litt, og ikke tviholde på utdatert informasjon.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Jeg fikk med meg alt dette. Tydeligvis har Dr. Bunæs tatt dette til etterretning da han har ansatt en plastisk kirurg. Som du ser på nettsiden presiseres det at det er denne andre mannen som foretar alle operasjoner innen kosmetisk kirurgi. 2002 er åtte år siden. Greit å oppdatere seg litt, og ikke tviholde på utdatert informasjon. Jeg ble operert av selveste herr B for ETT ÅR SIDEN - Kosmetisk operasjon! Så hva er poenget ditt med -åtte år siden??? Mr B er fortsatt ikke plastikk kirurg, han var det heller ikke i fjor, så dette er altså RELEVANT informasjon, selv åtte år senere..
stjernekyss Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Jeg ble operert av selveste herr B for ETT ÅR SIDEN - Kosmetisk operasjon! Så hva er poenget ditt med -åtte år siden??? Mr B er fortsatt ikke plastikk kirurg, han var det heller ikke i fjor, så dette er altså RELEVANT informasjon, selv åtte år senere.. Jeg tror du forstår poenget mitt, selv om du er både sint og høylytt. Gidder ikke å være mottaker for sinnet ditt lenger, så du kan hyle over dine dårlige erfaringer så mye du vil, men jeg hører ikke på deg lenger.
Gjest gjeste Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Jeg fikk med meg alt dette. Tydeligvis har Dr. Bunæs tatt dette til etterretning da han har ansatt en plastisk kirurg. Som du ser på nettsiden presiseres det at det er denne andre mannen som foretar alle operasjoner innen kosmetisk kirurgi. 2002 er åtte år siden. Greit å oppdatere seg litt, og ikke tviholde på utdatert informasjon. det der er jo bare tull bunæs opererer fortsatt. greit å finne ut litt info selv, før man legger ut.
Gjest Klara Foss Skrevet 7. oktober 2010 #17 Skrevet 7. oktober 2010 det der er jo bare tull bunæs opererer fortsatt. greit å finne ut litt info selv, før man legger ut. HJEEEELP!!har noen erfaring med hvem som er best av plastikk kirurgene???? Jeg vil operere nesen, men mååå vite at jeg kommer til den beste i landet. Glad for alle referanser, både gode og dårlige. m.v.h Klara
ninuska_ Skrevet 9. januar 2011 #18 Skrevet 9. januar 2011 Tråden er ryddet for injurierende svar. ninuska_, moderator
Gjest E.B. Skrevet 1. april 2011 #19 Skrevet 1. april 2011 Jeg har nettopp tatt en neseoperasjon hos Dr. Jarl Bunæs ved Klinikk Bunæs, å vil gjerne dele min erfaring med dere, da jeg vet det er mange som lurer på dette. Jeg har aldrig foretatt kosmestiske kirurgi før så for meg medførte ett slikt inngrep mange spørsmål og litt usikkerhet, så jeg gjorde grundig research før jeg bestemte meg for hvilken klinikk jeg skulle velge, å operere i ansiktet er ikke noe man vil kaste seg ut i uten å vite at man er i profesjonelle hender - bokstavelig talt. Etterhvert var det for meg liten tvil om hvor jeg følte meg trygg på å gjøre dette, nemlig Klinikk Bunæs, har en venninne som også opererte nesen for ett par år siden hos Bunæs, og resultatet var strålende. Så jeg bestilte konsultasjon hos Dr.Bunæs, og forklarte han hva jeg ønsket å gjøre, han virket meget profesjonell og så med en gang hva som måtte gjøres med nesen for at den skulle bli estetisk og flott. Jeg fikk se før/etter bilder, jeg lot meg imponere, han er en av de som har gjort flest "nosejobs" i verden, dette førte til at jeg med trygghet stolte på hans anbefalinger for hva som ville se best ut for meg. Etter konsultasjonen følte jeg meg bare ennå mer sikker på at det var riktig valg. Alle er unike og har selvfølgelig forskjellige utgangspunkt, men en profesjonell nesekirurg vil kunne se hva som passer best - uanset hva slags forutsetninger man har. Føler at jeg ble tatt godt i mot på kliniken, oppfølging og informasjon underveis var upåklagelig. Jeg er rett og slett strålende fornøyd med resultatet, og kjempeglad for at jeg valgte Bunæs, derfor vil jeg varmt anbefale denne klinikken til alle som ønsker å gjøre slike inngrep. Kom gjerne med spørsmål...
Pia P Skrevet 1. april 2011 #20 Skrevet 1. april 2011 HJEEEELP!!har noen erfaring med hvem som er best av plastikk kirurgene???? Jeg vil operere nesen, men mååå vite at jeg kommer til den beste i landet. Glad for alle referanser, både gode og dårlige. m.v.h Klara Jeg skal selv operere nesa, og har hørt veldig mye positivt om Nobel clinic på Ryen i Oslo. De skal visst være veldig dyktige. Og de er spesialister i plastisk kirurgi. Jeg skal dit på mandag på konsultasjon. http://www.nobelclinic.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå