Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hei! Er en gutt som er ute etter generelle råd om hva man bør gi til kjæresten sin dersom det ikke er noe spesielt man tenker ville passet veldig bra for akkurat henne. Og ikke minst hva man IKKE bør gi Derfor lurer jeg på hva nettopp du fikk av din kjæreste forrige jul og om dette var noe du likte eller ikke.
wahaj Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk en bok og parfyme. Likte dette, da jeg leser veldig ofte og ønsket med en ny parfyme til jul :-)
addict Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 fikk ingenting da vi avtalte å la være pga økonomi men tidligere har jeg fått diamantring og smykke. Herlige gaver begge to i år står enda en diamantring på ønskelista... fnis!
Gjest Dixie i.i Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk LV lommebok og ble superglad!!!!! OG ikke minst veldig overrasket da han ikke er så begeistret for LV manien min...
Gjest Bond Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 (endret) har fått en del forskjellig gjennom årene - nattkjole, støvletter, elektroniske dippedutter. Så lenge gaven er tilpasset til mottakeren blir de fleste gla Endret 2. desember 2009 av Bond
gullhjerte Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk spa-behandling, og ble veldig overrasket og glad Tidligere har jeg fått endel smykker og en gullklokke. Det er alle finfine gaver, som jeg har blitt kjempeglad for Den første gaven har jeg hatt på i snart 5 år Det eneste jeg tenker på med smykker, er at man må finne ut om personen er et "sølvmenneske" eller "gullmenneske".. Sølv blir et for kaldt metall til mine farger, mens andre er finest i sølv..
Periwinkle Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 I fjor fikk jeg smykke og høytalere til ipod Året før fikk jeg guitar hero og litt penger for å legge til et speilreflekskamera Jeg ble veldig glad begge årene:) Det eneste var at jeg hadde begge årene en mistanke om hva jeg skulle få, fordi jeg hadde ønsket meg det og ikke ble overrasket:) Så i år har jeg ikke ønsket meg noe, så får vi se hvor kreativ han er;)
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk ett smykkeskrin og det ble jeg veldig glad for. En av mine aller beste gaver, faktisk.
Tropehus Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 I fjor fikk jeg en HP mini PC i børstet metall og noen andre "småting". Året før det fikk jeg en Francis Francis X1 espressomaskin og en Borgielampe fra Kartell.
Draum Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk et helt nydelig smykkeskrin. :rødme:
*Numi* Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk et cd boxset med favorittbandet mitt, og det var det jeg hadde sagt at jeg ønsket meg, så ja, jeg ble glad. Året før der fikk jeg mobil (bursdag og julegave).
Gjest Solblomst Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk en sykkel som jeg ble veldig glad for.
Gjest Siri K. Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Med unntak av sportsbutikker (og MC/bilforr. m.m.) bruker mannen min å være ytterst fraværende når jeg drar ham med i butikker. Tidlig på høsten viste jeg ham (uten baktanker!) noe nydelig ørepynt i en gullsmedforretning. Jeg tenkte ikke mer over det, og regnet med at han hadde glemt det forlengst. Ble derfor veldig overrasket da jeg fikk ørepynten i julegave... Og utrolig glad!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Jeg fikk en digital fotoramme og en almanakk der han hadde skrevet inn at vi skulle ut å spise på ettårsdagen vår :rødme:
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Vi hadde nettopp blitt sammen, og var enig om å ikke kjøpe julegaver til hverandre. Men han brøt det løftet, og jeg fikk parfymen jeg ønsket meg Syns det var en passende gave, så tidlig i et nytt forhold. Dessuten hadde han spurt ut venninnene mine om hvilken paryme jeg likte best, så det lå litt arbeid og omtanke bak gaven også. Jeg satte veldig pris på den
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Jeg fikk Ipod Nano. Er ikke sammen med han lenger, men har ny kjæreste. Har null forventninger til noen finfin gave fra den kanten. Vært sammen bare noen mnd og jeg ønsker meg ingenting...
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Gavekort på vintersko (selvlaget). Fikk dem aldri pga dårlig økonomi, men synes kortet var søtt nok i seg selv
Momseguri Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Ifjor sparte vi til en PS3 og kjøpte den ilag til hverandre etter jul På selve julaften fikk jeg også ett par tøfler som en liten ekstragave Siden vi begge er studenter passet det veldig fint å kjøpe en såpass dyr ting som PS3 sammen.
Småkjekset Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 Jeg fikk en Bergansjakke og et gavekort. Var kjempe fornøyd med begge deler, og gleder meg til å se hva jeg får i år
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 I fjor fikk jeg ECCO sko(som passer perfekt), i forfjor fikk jeg kosedress, sateng pysjamas og et krus med hjerte på og navnet mitt gravert inn. Vært veldig fornøyd begge julene vi har vært sammen Gleder meg til julaften og se hva som kommer til å ligge under i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå