-Fisken- Skrevet 24. august 2003 #1 Skrevet 24. august 2003 Sånn ordentlig god.. Helt mørk! MØRK MØRK MØRK! Ikke noe nugatt-kliss, æsj og fysj. Har prøvd et titalls opskrifter, finner aldri en ordentlig mørk og god en.. Kan noen hjelpe meg?
Chiquita Skrevet 24. august 2003 #2 Skrevet 24. august 2003 Og jeg antar du har sett på KG's oppskrifts-magasin? Der er det jo en del sjokoladekake-oppskrifter (5 stk som jeg kan regne) Her er en oversikt over hva som finnes i magasinet (oppskriftene finner du et stykke ned på siden) *klem*
shoeless Skrevet 24. august 2003 #3 Skrevet 24. august 2003 hehe.. sitter her midt på natta med sjokoladekick selv! Har ikke stekeovn på hybelen, har ikke plass heller så hvis noen har mikro-sjokoladekake-oppskrifter av noe slag tar jeg i mot med åpne armer og åpent gap Vil foreslå http://allrecipes.com Siden er på engelsk,men noen gode tips finner du gjerne..
Skusla Skrevet 24. august 2003 #5 Skrevet 24. august 2003 Laga sjokoladekake i går.. Sånn ferdigkake, i en gul pose. Langpanne sjokoladekake.. Å den var gooood... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå