Gå til innhold

Julegave til kjæreste


smil_ver_glad

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg jul og jeg må kjøpe en gave til kjæresten min,

men det er lettere sagt enn gjort. Har ikke peiling på hva jeg kan gi ham, i tillegg er jeg student så det kan ikke være snakk om pris på mer enn 1000-1500.

Det som er litt cluet her er at han er en del eldre enn meg, vi har vært sammen noen måneder nå så jeg kjenner han ikke såå godt i forhold til hva han liker/ønsker seg. Han er 42 år og har det meste egentli.. så jeg er helt blank på hva han ønsker,

har dere tips??

Vær så snill å hjelp meg :):)

Endret av smil_ver_glad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Marion_*

Hva liker han å gjøre på fritiden da?

Hm, noen tips:

Klær

Parfyme

Armbånd

Smykke

Slipsnål

Ekstern harddisk til pcen

Abonnement på et blad han liker

Ski - det har jeg kjøpt til min - pakke med ski, sko og bindinger til 1600 kr..

Hva med fks noe fjellklær/treningsklær hvis han driver med det?

Et objektiv til kamera fks hvis han har speilreflekskamera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker han å gjøre på fritiden da?

Hm, noen tips:

Klær

Parfyme

Armbånd

Smykke

Slipsnål

Ekstern harddisk til pcen

Abonnement på et blad han liker

Ski - det har jeg kjøpt til min - pakke med ski, sko og bindinger til 1600 kr..

Hva med fks noe fjellklær/treningsklær hvis han driver med det?

Et objektiv til kamera fks hvis han har speilreflekskamera?

Tenkte på klær, men syns det er litt kjedelig... Parfyme og..

Han er veldig "manne mann" om jeg får si det sånn.. så armbånd tror jeg vil passe litt dårli, føler ikke det er helt han.

Han er veldig glad i å jakte men jeg kjenner han ikke godt nok til å begynne å kjøpe noe sånt, og han har sikkert alt han trenger til det også.. Utenom det har han ikke noen spesielle interesser, foruten om hest - har hester, men der også har han det meste som trengs..

Har lyst å gi en personlig og koselig gave, noe som viser at jeg bryr meg, men også noe han kommer til å bli glad for :)

Det skal ikke være lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på klær, men syns det er litt kjedelig... Parfyme og..

Han er veldig "manne mann" om jeg får si det sånn.. så armbånd tror jeg vil passe litt dårli, føler ikke det er helt han.

Han er veldig glad i å jakte men jeg kjenner han ikke godt nok til å begynne å kjøpe noe sånt, og han har sikkert alt han trenger til det også.. Utenom det har han ikke noen spesielle interesser, foruten om hest - har hester, men der også har han det meste som trengs..

Har lyst å gi en personlig og koselig gave, noe som viser at jeg bryr meg, men også noe han kommer til å bli glad for :)

Det skal ikke være lett :P

Hm, hva med gavekort på massasje eller noe da? Eller fotpleie? Jeg ga det til min kjære i bursdagsgave, var veldig spent på hva han syntes, han er en skikkelig mann - men han elsket det og synes det var den beste gaven han noen sinne hadde fått :)

Hva med et album med bilder?

Kanskje du kjenner noen han bruker å jakte sammen med? Han blir sikkert glad for ammunisjon eller kanskje han treger nytt kikkertsikte til våpenet sitt eller noe sånn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...