Gå til innhold

Katten min vil ikke male

Anbefalte innlegg

Gjest Gal kattedame
Skrevet

Jeg har fått meg en pus, en nydelig brun og hvit hannkatt.

Alle mine venner snakker om hvor koselig det er når katter maler, men pusen min har ikke malt noe som helst hittil.

Jeg kjøpte først et billig malesett på Europris og satte foran ham; en fargepalett med vannfarger på og et lerret han kunne male på, men hittil har han bare sett rart på meg, laget en lav knurrelyd og kost seg inntil meg.

Det er søtt og koselig det også, men jeg lurer på hva det er som skal til for å faktisk få katten til å male også? Jeg kjøpte først vannfarger til ham i den tro at det ville bli lettere å vaske av potene når han er ferdig, men er det sånn at katter foretrekker oljemaling når de maler? Og hva betyr den lave knurrelyden han lager hele tiden?

Det begynner å haste litt også, for venninnen min ønsker seg et maleri av katten til jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha..?

( var det særiøst meningen å være morsom? )

Skrevet

Ask the cat! :)

Skrevet

:ler:

Det er vel ingen kunst å male, såpass burde katten klare.

Skrevet

:D

Er med katter som med mennesker; noen er bedre til å male enn andre..

Skrevet

Det er vel ingen kunst å male,

Så maleriene til Picasso er ikke kunst?

Gjest Gal kattedame
Skrevet

kan i hvert fall male :)

er en dyktig kunstner, og
er dyktigere til å tegne enn det jeg er.

Hva skal til for å få min pusegutt til å male like pene bilder som denne kunstneren?

Det siste bildet var kjempefint; min venninne hadde blitt kjempeglad for å få et sånt til jul!

Skrevet

Kan vi også bestille et maleri?

Ikke vannmaling da. Alle vet at katter avskyr vann, så jeg vil jo ikke oppmuntre til deg til å plage katten din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...