Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i denne brødristeren?

Den er visst det eneste ene min kjære ønsker seg til jul.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, ja. I følge linken kan den kjøpes hos Jernia.

Skrevet

Den ligger jo på Jernia sin side, da. Så kanskje prøve en Jernia butikk? ;)

Skrevet

Hehe, ja, såpass skjønner jeg, men de har den ikke på min nærmeste jerniabutikk, og de er heller vanskelige når det gjelder å bestille inn andre varer enn de de har i butikken. Så derfor lurer jeg på om den finnes andre steder enn jernia ;)

Skrevet

Hah, den der er snasen, kjøpte meg en slik på Jernia forrige uke. Totalt verdt pengene, masse rare funksjoner :D

Skrevet
Hehe, ja, såpass skjønner jeg, men de har den ikke på min nærmeste jerniabutikk, og de er heller vanskelige når det gjelder å bestille inn andre varer enn de de har i butikken. Så derfor lurer jeg på om den finnes andre steder enn jernia ;)

Nå pleier det ikke å være så veldig langt mellom Jernia-butikkene, så kanskje du skal prøve den som ligger nestnærmest fremfor å finne en annen butikk som ligger enda lenger unna. Skal du ha hjelp om konkrete butikker så må du nesten fortelle omtrent hvor du bor.

Har du forresten bedt din Jernia-butikk om å ta inn akkurat denne varen? Så lenge det reklameres med at Jernia har den, ville jeg nok klaget til hovedkontoret om dårlig service dersom de ikke gidder hjelpe deg. Det er jo en vare til et ganske stort beløp. Nå er såvidt jeg vet en del Jernia-butikker frittstående, men hovedkontoret bør jo uansett være intereserte i hvordan deres representanter oppfører seg.

Skrevet

Be nær-jernia butikken sjekke hvilken andre avd. i nærheten som kan ha den. Grunnen til at de kanskje ikke vil ta den inn kan jo være at de må bestille inn minimum 2-4stk.. er jo ikke alltid de bare kan få inn 1vare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...