Lidli Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i denne brødristeren? Den er visst det eneste ene min kjære ønsker seg til jul.. :S
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Eh, ja. I følge linken kan den kjøpes hos Jernia.
Sol&Måne Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Den ligger jo på Jernia sin side, da. Så kanskje prøve en Jernia butikk?
Lidli Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 Hehe, ja, såpass skjønner jeg, men de har den ikke på min nærmeste jerniabutikk, og de er heller vanskelige når det gjelder å bestille inn andre varer enn de de har i butikken. Så derfor lurer jeg på om den finnes andre steder enn jernia
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Hah, den der er snasen, kjøpte meg en slik på Jernia forrige uke. Totalt verdt pengene, masse rare funksjoner :D
Gjest ts Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 ingen som har en ide om hvordan eller hvorb??
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Hehe, ja, såpass skjønner jeg, men de har den ikke på min nærmeste jerniabutikk, og de er heller vanskelige når det gjelder å bestille inn andre varer enn de de har i butikken. Så derfor lurer jeg på om den finnes andre steder enn jernia Nå pleier det ikke å være så veldig langt mellom Jernia-butikkene, så kanskje du skal prøve den som ligger nestnærmest fremfor å finne en annen butikk som ligger enda lenger unna. Skal du ha hjelp om konkrete butikker så må du nesten fortelle omtrent hvor du bor. Har du forresten bedt din Jernia-butikk om å ta inn akkurat denne varen? Så lenge det reklameres med at Jernia har den, ville jeg nok klaget til hovedkontoret om dårlig service dersom de ikke gidder hjelpe deg. Det er jo en vare til et ganske stort beløp. Nå er såvidt jeg vet en del Jernia-butikker frittstående, men hovedkontoret bør jo uansett være intereserte i hvordan deres representanter oppfører seg.
Pasha Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Be nær-jernia butikken sjekke hvilken andre avd. i nærheten som kan ha den. Grunnen til at de kanskje ikke vil ta den inn kan jo være at de må bestille inn minimum 2-4stk.. er jo ikke alltid de bare kan få inn 1vare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå