Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #1 Del Skrevet 1. desember 2009 lova meg selv at jeg ikke skulle overanalysere..men jeg er jo jente... var på fest m en jeg liker..har knapt snakka m han tidligere...men vi er i samme "gjeng".... han kom bort til meg og sa hei..jeg sa hei..og han sa han måtte få en klem.. etter noen timer gikk jeg bort og satte meg ved han og snakka m han...han tok handa rundt meg og vi satt sånn og koste ei stund..(dette var foran aaallle kameratene hans..) etter litt kos og snakk snakka vi endel..så dansa vi slowdance...så klina vi...dette skjedde en del resten a kvelden.. så plutslig sier han: Dette var en fin kveld. vi ses. også kyssa han meg på kinnet..også dro han:O noen som vil tolke? shit..skulle ikke spørre..men har spurt alle guttevenna mine..og jentevenninnene..og får såå mange rare svar han har ikke tatt kontakt, men vet jeg ser han i morra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel dame Skrevet 2. desember 2009 #2 Del Skrevet 2. desember 2009 lova meg selv at jeg ikke skulle overanalysere..men jeg er jo jente... var på fest m en jeg liker..har knapt snakka m han tidligere...men vi er i samme "gjeng".... han kom bort til meg og sa hei..jeg sa hei..og han sa han måtte få en klem.. etter noen timer gikk jeg bort og satte meg ved han og snakka m han...han tok handa rundt meg og vi satt sånn og koste ei stund..(dette var foran aaallle kameratene hans..) etter litt kos og snakk snakka vi endel..så dansa vi slowdance...så klina vi...dette skjedde en del resten a kvelden.. så plutslig sier han: Dette var en fin kveld. vi ses. også kyssa han meg på kinnet..også dro han:O noen som vil tolke? shit..skulle ikke spørre..men har spurt alle guttevenna mine..og jentevenninnene..og får såå mange rare svar han har ikke tatt kontakt, men vet jeg ser han i morra.... Inviter han ut på en kaffe Og se hva han svarer til det. Ønsker deg masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå