Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2009 #21 Skrevet 15. desember 2009 Hei igjen Spørs hvilke type kundekrets du ønker. Om du ønsker masse enkelt kunder som ringer på impuls så er sikkert 30 kr/min best. Ønsker du en fast kundekrets er det bedre med Payex. Ikke noe problem med forskuddsbetaling, kunden kjøper seg Payex påfyll og gir deg koden når han ringer. Du får dette inn på din konto på sekunder (når du har slått inn koden mottatt av kunden). Lykke til uansett hvilke metode du velger. Haraldsen_6
Gjest VåteDrømmer Skrevet 20. desember 2009 #22 Skrevet 20. desember 2009 Hei igjen Spørs hvilke type kundekrets du ønker. Om du ønsker masse enkelt kunder som ringer på impuls så er sikkert 30 kr/min best. Ønsker du en fast kundekrets er det bedre med Payex. Ikke noe problem med forskuddsbetaling, kunden kjøper seg Payex påfyll og gir deg koden når han ringer. Du får dette inn på din konto på sekunder (når du har slått inn koden mottatt av kunden). Lykke til uansett hvilke metode du velger. Haraldsen_6 Liker den første metoden best. Men hvordan går jeg da frem? hvordan kan jeg få den telefonlinjen da? Vet du noe om det?
VåteDrømmer Skrevet 20. desember 2009 #23 Skrevet 20. desember 2009 Liker den første metoden best. Men hvordan går jeg da frem? hvordan kan jeg få den telefonlinjen da? Vet du noe om det? Da er jeg endelig medlem også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå