Telys Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hei! Vi har etterhvert tenk å få oss en liten mops Er kanskje opp til et år før det skjer,men jeg har lyst til å forberede meg litt allerede nå. Så det jeg lurer på er om dere har noen forslag til noen bra hundebøker? Da mener jeg alt i fra type: Hvordan forbereder man seg før man får en valp,til hvordan man lærer den å gå på do ute osv. Takker for svar
Tabris Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Du vil finne mange som er uenige med meg her, men jeg vil anbefale Nye Full Kontroll av Geir R. Nordenstam. Jeg har lært mye av hans bøker, og han har plukket av meg en del myter jeg hadde om hunder og hundehold. Men, som sagt, han er litt kontroversiell. Ellers vil jeg også sterkt anbefale På Talefot med Hunden av Turid Rugaas. Lykke til.
Gjest Shock Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Anbefaler " Fra valp til voksen " og 100% positiv hverdagslydighet" Gratulerer som "snart" hundeeier
Telys Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Takk for svar! Skal lese litt om bøkene,og se hva jeg føler kommer til å passe meg best Takk for gratulasjon Åh,gleder meg så utrolig til å få hund,har drømt om det siden jeg var 4 år,så jeg må begynne å lese litt nå,så blir det mer virkelig at jeg faktisk skal få meg en snart Er lurt å være godt forberedt uansett så :gjeiper:
Frey Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Kontaktkontraktet - Eva Bodfält (om jeg ikke husker feil i farta)
la Flaca Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 "100% positiv hverdagslydighet" av A Aarrestad. Og Kontakt av Eva Bodfäldt, den er veldig nyttig!
lovenemo Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Anbefaler " Fra valp til voksen " og 100% positiv hverdagslydighet" Gratulerer som "snart" hundeeier Sign.! Og om du er intr: "klikkertrening for din hund"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå