Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #1 Del Skrevet 25. april 2002 En tidlig morgen da jeg selvfølgelig var sent ute til alt, glemte jeg den siste hvite p-pillen på mitt trionetta-brett. Dette oppdaget jeg ikke før dagen etter, da fortsatte jeg på min første gule pille. Noen har sagt til meg tidligere at har du glemt en pille, så har du glemt den. Det hjelper ikke å ta to dagen etter el.l. Men i alle fall, to dager etterpå så får jeg mensen, en og en halv uke for tidlig. Hva skjer nå, har jeg fortsatt sikker periode eller har virkningen av p-pillene opphørt, kommer mensen som vanlig etter jeg er ferdig med brettet, eller blir alt forskjøvet. Takk for alle svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 25. april 2002 #2 Del Skrevet 25. april 2002 Glemmer man de sterkeste tablettene vil man ganske raskt få en blødning, og jeg ville ikke ha regnet med å være sikret mot graviditet nå. I pakningsvedlegget på mine p-piller (yasmin) står det veldig detaljert informasjon om hva jeg skal gjøre dersom jeg glemmer den eller den tabletten og hva jeg skal gjøre dersom det går så eller så lang tid. Har du lest ditt pakningsvedlegg godt? Hvis jeg ikke tar helt feil så bør du fortsette med tablettene ut brette og bruke annen prevensjon i tillegg og så er du sikker fra du begynner på det nye brettet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 25. april 2002 #3 Del Skrevet 25. april 2002 På mine piller (Trinordiol) stod det at jeg skulle ta den glemte pillen så snart jeg husker den, selv om det ble fx. 2 piller på en dag. Hvis du glemmer en pille må du bruke ekstra prevensjon frem til neste mens.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå