Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Tror min kjære egentlig savner eksen selv om hun ikke vil vedgå det overfor meg........... Når jeg kommer hjem skal jeg sjekke loggen på pcn og se om hun har lest dette....... Føler du deg truffet kjære?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Tror min kjære egentlig savner eksen selv om hun ikke vil vedgå det overfor meg........... Når jeg kommer hjem skal jeg sjekke loggen på pcn og se om hun har lest dette....... Føler du deg truffet kjære? Det er bare å slette loggen, dahhhh, kjære
Nuith Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Det var et for fristende tråd-navn til å unngå å åpne, selv om jeg ikke savner exen det aller minste Er dama di like nysgjerrig som meg, så blir dette et fullstendig ubrukelig "bevis".
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Er visst 55 stk som savner eksen sin så langt
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Er visst 55 stk som savner eksen sin så langt Ikke rart det er så mange forhold som fungerer dårlig
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Ikke rart det er så mange forhold som fungerer dårlig 89 nå. Det beviser vel at alle som henger på KG er i pro-formaforhold og bare venter på sjansen til å være utro eller dra fra kjæresten sin til fordel for en som dumpa dem
snixy Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 98 til nå, men kanskje de fleste bare er nysgjerrige på hva tråden inneholder. Jeg savner ikke min eks!
Nuith Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Lurer veldig på om nevnte dame er hjemme fra jobb enda... Oppdateringer, trådstarter! Har dere slått opp enda?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Jeg hadde nok savnet eksen om jeg hadde en sjalu, kontrollerende kjæreste som la feller for meg på nett. Herregud, tragisk oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Jeg hadde nok savnet eksen om jeg hadde en sjalu, kontrollerende kjæreste som la feller for meg på nett. Herregud, tragisk oppførsel. fnis
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 89 nå. Det beviser vel at alle som henger på KG er i pro-formaforhold og bare venter på sjansen til å være utro eller dra fra kjæresten sin til fordel for en som dumpa dem
Kosemose Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 TS, du er jo genial! Tenker kjæresten din går rett i fella og ser på tråden. Og da har du jo beviset på at hun eeeegentlig vil ha exen og ikke deg. Hvis hun ikke går inn i tråden er vel egentlig det bare et bevis for at hun savner ham så fælt at det blir for smertefullt = bombesikkert bevis på at det er ex hun vil ha. Bra du får orden i sysakene!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Hehehe. Savner IKKE eksen min, men ble self nysjerrig. Om hun ikke har slettet loggen har du virkelig beviset ja Kan jo være hun ikke har sjekket denne tråden, men likevel savner eksen sin. Oppdater !
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Lurer veldig på om nevnte dame er hjemme fra jobb enda... Oppdateringer, trådstarter! Har dere slått opp enda? Har ikke slått opp enda, men når jeg sjekket loggen i går kveld hjemme så var deler av loggen slettet, ingen spor etter at hun hadde vært her inne, rart siden hun har vært her hver eneste dag de siste månendene............. Får en jo til å tenke...........
Kosemose Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Har ikke slått opp enda, men når jeg sjekket loggen i går kveld hjemme så var deler av loggen slettet, ingen spor etter at hun hadde vært her inne, rart siden hun har vært her hver eneste dag de siste månendene............. Får en jo til å tenke........... Jammen det var vel en ny og morsom erfaring? Så da kom det noe godt ut av denne tråden lell da
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Har ikke slått opp enda, men når jeg sjekket loggen i går kveld hjemme så var deler av loggen slettet, ingen spor etter at hun hadde vært her inne, rart siden hun har vært her hver eneste dag de siste månendene............. Får en jo til å tenke........... Og forresten til dere som mener jeg er kontrollerende....... Exen hennes slo henne og oppførte seg helt for jævli og kontrollerende mot henne på alle måter i motsetning til meg....... Jeg er ikke den kontrollerende typen egentlig i det hele tatt, men vil gjerne at hun kan være ærlig med meg........... Er egentlig helt greit for meg at hun på en måte svner han på en måte så lenge det er meg hun vil ha nå. Hun haddde et helt annet liv med han et helt annet sted... tror hun savner han slik han var "før han ble slem".... Er man for snill er man vel kjedelig kanskje..... Skjønn det den som kan, jeg gjør det ikke.....
~white lady~ Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Jammen det var vel en ny og morsom erfaring? Så da kom det noe godt ut av denne tråden lell da
Mangopai Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 Ånei! Nå må jeg skynde meg å slette loggen altså!
virw Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Tror min kjære egentlig savner eksen selv om hun ikke vil vedgå det overfor meg........... Når jeg kommer hjem skal jeg sjekke loggen på pcn og se om hun har lest dette....... Føler du deg truffet kjære? Kanskje ikkje så rart at ho savnar eksen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå