Gjest Zirine Skrevet 23. august 2003 #1 Del Skrevet 23. august 2003 IRL altså Jeg bare lurer altså .. sånn før jeg trasker til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg var på Oslotreffet i juni og der møtte jeg jo care, embla s, leo, pjusk, jordbær, starie, mzFire og veslejenta. Skal snart (forhåpentligvis) treffe Thea, det har vært planlagt siden mars Ellers har jeg ikke truffet noen andre IRL.......tror jeg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har møtt *perser*, Hege og Fiola (har ikke glemt noen nå, vel...?). Og så er det et par til som jeg vet hvem er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. august 2003 #4 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har ikke truffet noen, jeg. Så jeg lurer jo fælt på hvem som egentlig vet hvem jeg er! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 Og så er det et par til som jeg vet hvem er. Samme her, pluss noen jeg kjenner godt IRL liksom.....Men hvem de folka er forblir en hemmelighet, for ikke alle vet at jeg vet :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 xeyes, Thea og WildThing. Må vel sies at WT kjenner jeg fra før av og har ikke møtt han via KG. Så treffer jeg vel forhåpentligvis Skusla og Kverula etterhvert. Glemte jeg noen nå? Vet hvordan noen her ser ut da, men har ikke møtt de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 Møtt Middis (Midnattsol hih), Madison, *perser*, Eivissa (hvor er hun nå?) og Vinga/janna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 24. august 2003 #8 Del Skrevet 24. august 2003 Jo såklart.. jeg har jo møtt Mzfire også.. men så har jo hun vært sammen med min bror i mangfoldige år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. august 2003 #9 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har møtt, og kjenner så vidt, Anastasia Beverhausen. Utenom det, kjenner jeg ingen. Lurer på om jeg kjenner Bertha litt fra historien om pannekaken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 24. august 2003 #10 Del Skrevet 24. august 2003 For meg er Kvinneguiden et sted hvor jeg ønsker å være anonym. Derfor har jeg aldri vært på noe treff og kommer aldri til å gå på noen treff. Ikke fordi jeg er tverr eller hoven - men rett og slett fordi at da faller hele vitsen med Kvinneguiden bort for meg. For meg er dette et sted hvor jeg setter meg ned med kaffekoppen i ledige stunder - ren og skjær avkobling - og ikke noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. august 2003 #11 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har ikke møtt noen, som jeg vet. Hadde lyst til å være med på oslo treffet men så falt det på en helg jeg var bortreist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #12 Del Skrevet 24. august 2003 Har ikke møtt noen, men regner med at jeg skal på Trøndelagstreff for å treffe noen. Jeg vet av en person her inne, men kjenner henne ikke personlig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #13 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg var på treff i går og traff Qlio, starie, jordbær, Embla s og anna. Det var kjempehyggelig og jeg går gjerne på treff igjen!! Ellers er søsteren min her inne et sted, mamma detter innom, og et par andre jeg vet om..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 24. august 2003 #14 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har møtt Marianne.På lørdag blir det treff og jeg ser fram til å møte Crazee, Milo, suneshine-t og englepusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 24. august 2003 #15 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har møtt Lionda, og møter henne fremdeles innimellom. Det er jo koselig Ellers kjenner jeg jo Dixie fra RL, og har kontakt med et par andre utenom kg, men på nett. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. august 2003 #16 Del Skrevet 24. august 2003 Har ikke møtt så mange enda jeg... Men har møtt Kverula.. Å det var utrolig koselig. Håper å møte de andre jeg har kontakt med etterhvert: Lillian, Midnattsol, Diva, Eowyn.. osv osv... Hadde hvertfall vært koselig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. august 2003 #17 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har møtt: care, Embla S, leo, Pjusk, starie, mzFire og veslejenta, *lillian*. Qlio, Tex, :-) Anna, PMS-H(Les HMSP), Lunacia(som er en IRL-venn av meg) og Kira. Muligens fler.. men jeg er utrolig senil.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 24. august 2003 #18 Del Skrevet 24. august 2003 Har bare møtt Anie jeg (ikke bare bare det da... ) Vil gjerne møte fler jeg! :D Masse hyggelige folk her virker det som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 24. august 2003 #19 Del Skrevet 24. august 2003 PMS-H Hun blir ikke for-nærmet, da? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. august 2003 #20 Del Skrevet 24. august 2003 Har ikke møtt noen jeg, så vidt jeg vet... men vet at noen vet hvem jeg er, og det gjør ingenting. Er mange her jeg kunne tenkt meg å møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå