Gå til innhold

Klær som passer min fasong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har dårlig erfaring med å gå i klesbutikker for å få ærlig og god hjelp til hva slags plagg som passer min fasong.

Er det noen her som vet om en webside etc der jeg kan finne god informasjon om dette? Og som gjerne er litt oppdatert på motefronten?

På forhånd takk for hjelp!

Alicante :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er en artikkel og det finnes også flere bøker skrevet av Trinny og Susannah.

Jeg har "The body shape bible" kjøp hos cdon

Endret av Solstorm
Skrevet

I "desperasjonen" glemte jeg helt "min gode venn" Google. :sjenert:

Takker for svar - her var det litt av hvert å sjekke ut.

Alicante :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Bare pass på at du ikke følger råd blindt i stedet for å faktisk se på deg selv i speilet også. :)

Trinny og Susannah har noen råd som passer best på lett overvektige damer med smal midje og store bryster, og de er veldig glad i enkelte typer jeans og bluser, mens de påstår at ingen i hele verden kler smale jeans, noe vi er en stor gjeng som gjør!

Skrevet (endret)
Trinny og Susannah har noen råd som passer best på lett overvektige damer med smal midje og store bryster, og de er veldig glad i enkelte typer jeans og bluser, mens de påstår at ingen i hele verden kler smale jeans, noe vi er en stor gjeng som gjør!

Jeg synes at Trinny og Susannah er flinke til å anbefale hva som passer til hver enkelt figurtype. De opererer med 12 ulike kroppsfasonger og gir gode råd angående hvilke klær som passer hver type. Jeg anbefaler fortsatt "the body shape bible" som gir gode råd enten du har timeglassfasong, eplefasong eller er en lollipop! - eller en av de 9 andre kroppstypene!

Endret av Solstorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...