Gå til innhold

mp3

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maia_*
Skrevet

JEg kjøpte en Mp3 spiller til jenta mi for leeenge siden.......men har ikke lært meg hvordan jeg skal laste ned musikk......blir veldig glad om noen kan fortelle meg hvordan jeg skal begynne.....hvilken sider på nettet jeg kan gå inn på og hvordan osv.....

på forhånd tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke iTunes.

Spotify - men der trenger du vel en som kan gi deg innbydelse om jeg ikke husker feil.

Begge disse betaler man for hver låt man laster ned.

Skrevet

Kan man laste ned musikk fra spotify? Det visste jeg ikke, hva er prisen på et album sånn ca?

Skrevet
Kan man laste ned musikk fra spotify? Det visste jeg ikke, hva er prisen på et album sånn ca?

Ingen aning, min samboer som bruker det, ikke jeg :)

Skrevet
Ingen aning, min samboer som bruker det, ikke jeg :)

Spotify er streaming av musikk, man kan ikke laste ned. Ikke koster det penger heller, men man kan betale for å slippe reklame.

Skrevet
Spotify er streaming av musikk, man kan ikke laste ned. Ikke koster det penger heller, men man kan betale for å slippe reklame.

Okey, my mistake then =) Trodde man lastet ned musikk der også jeg

Skrevet

skriv inn "youtube mp3 converter" i google, så hopper det opp en side du kan linke youtub sanger til, og gjøre dem til mp3. Dette er faktisk ikke ulovlig i og med at youtube allerede burde vært ulovlig da hvem som helst kan legge ut hva som helst andres.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...