Gjest Gjest_maia_* Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 JEg kjøpte en Mp3 spiller til jenta mi for leeenge siden.......men har ikke lært meg hvordan jeg skal laste ned musikk......blir veldig glad om noen kan fortelle meg hvordan jeg skal begynne.....hvilken sider på nettet jeg kan gå inn på og hvordan osv..... på forhånd tusen takk
Gjest Marlo Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Du kan bruke iTunes. Spotify - men der trenger du vel en som kan gi deg innbydelse om jeg ikke husker feil. Begge disse betaler man for hver låt man laster ned.
Gjest Iah Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Kan man laste ned musikk fra spotify? Det visste jeg ikke, hva er prisen på et album sånn ca?
Gjest Marlo Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Kan man laste ned musikk fra spotify? Det visste jeg ikke, hva er prisen på et album sånn ca? Ingen aning, min samboer som bruker det, ikke jeg
Gjest Iah Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Ingen aning, min samboer som bruker det, ikke jeg Spotify er streaming av musikk, man kan ikke laste ned. Ikke koster det penger heller, men man kan betale for å slippe reklame.
Gjest Marlo Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Spotify er streaming av musikk, man kan ikke laste ned. Ikke koster det penger heller, men man kan betale for å slippe reklame. Okey, my mistake then =) Trodde man lastet ned musikk der også jeg
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 skriv inn "youtube mp3 converter" i google, så hopper det opp en side du kan linke youtub sanger til, og gjøre dem til mp3. Dette er faktisk ikke ulovlig i og med at youtube allerede burde vært ulovlig da hvem som helst kan legge ut hva som helst andres.
Veslejenta Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 (endret) Tråden er ryddet iht til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 1. desember 2009 av Veslejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå