Helenrk Skrevet 1. desember 2009 #1 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei og god førjulstid til dere alle Jeg sliter med å finne på gave til min far som "har alt" .. Skal lage årskalender med bilder av barnebarna til han og mamma, pluss at de får innrammet barnehagebilder, men hva skal jeg gi til HAN!!?? Feiret akkurat rund dag med stort selskap og fikk masse da selvfølgelig.. Da kjøpte vi videokamera.. Tips hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva med bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #3 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg tenkte å finne noen lydbøker så har han noe å høre på til og fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satsuma Skrevet 1. desember 2009 #4 Del Skrevet 1. desember 2009 I fjor laget jeg til en kurv med forskjellige 'spesialøl' som jeg kjøpte på Vinmonopolet, og la i etpar små spekepølser som du får kjøpt på boder rundtomkring på kjøpesenter ol. Beste gaven han noensinne har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 1. desember 2009 #5 Del Skrevet 1. desember 2009 Bra tråd, jeg trenger også tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 1. desember 2009 #6 Del Skrevet 1. desember 2009 Har kjøpt spikermatte og spikermattepute samt hodemassasje-dings til pappa til jul. Hodemassasje-tingen vet jeg at blir en fulltreffer. Litt mer usikker på spikermattetingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Del Skrevet 1. desember 2009 Pappa og hans samboer skal få gavekort på Jernia eller kasserolle - de har nytt kjøkken og induksjonstopp på komfyren, så da må de bytte ut kasseroller og panner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk i.i Skrevet 1. desember 2009 #8 Del Skrevet 1. desember 2009 Hittil så har pappa pleid å få bøker og klær til jul, men i år så får han og mamma felles gave for en gangs skyld. To rødvinsglass og muligens en flaske med vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #9 Del Skrevet 1. desember 2009 Var i London tidligere i høst, og da kjøpte jeg med veldig dyr (!!) kaffe fra Harrods som pappa skal få i julegave. I tillegg har han for første gang kommet med et juleønske i år! Det er store rødvinsglass. Så det skal jeg se om jeg finner et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #10 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har kjøpt Dylan jule Cd + gode ørepropper til Ipoden han fikk i fjor... Som han ikke ønsket seg da, men er helt avhengi av nå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala Skrevet 1. desember 2009 #11 Del Skrevet 1. desember 2009 Samsuta: Bra idè det du ga i fjor, det ga meg masse inspirasjon :D TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #12 Del Skrevet 1. desember 2009 Var i London tidligere i høst, og da kjøpte jeg med veldig dyr (!!) kaffe fra Harrods som pappa skal få i julegave. I tillegg har han for første gang kommet med et juleønske i år! Det er store rødvinsglass. Så det skal jeg se om jeg finner et sted Jeg har noen fra Villeroy & Boch, i serien allegorie. Enkle, pene glass som kommer i pakker a 2 stk. Alle som kommer til meg kommenterer hvor store de er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. desember 2009 #13 Del Skrevet 1. desember 2009 Han får en bok om et emne som han er svært intersert i + et par gode tykke sokker (er mye ute i friluft) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 1. desember 2009 #14 Del Skrevet 1. desember 2009 Min pappa skal få et fint skjerf. Etter ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 1. desember 2009 #15 Del Skrevet 1. desember 2009 Her får pappa fenalår + "fenalår beholder" og en 6pk med øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fun Light Skrevet 1. desember 2009 #16 Del Skrevet 1. desember 2009 Boken "Barndom på 60-tallet" og DVD-boks med Hotell i særklasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidli Skrevet 1. desember 2009 #17 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg og min bror skal gi elektrisk høvel til pappa til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 1. desember 2009 #18 Del Skrevet 1. desember 2009 Pappa liker House m.d. veldig godt, så han får en sesong av den, og hjemmelaget sukkerfri konfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kvisten_* Skrevet 1. desember 2009 #19 Del Skrevet 1. desember 2009 I år får pappa en cd han ønsker seg og øl! Han er veldig glad i øl(med fare for å få han til å høres ut som alkoholiker:P) og yndlingsølet hans selges kun på ultra her i norge, noe vi ikke har hjemme, og er logisk nok ganske dyrt. Derfor handler vi inn fire stk, så får han noe han blir veldig glad for:) De fleste blir jo glade for ting de kan "bli kvitt", så vin, øl eller noe god mat er greie forslag. Kanskje du kan lage gode matoljer selv(veldg lett) eller du kan kjøpe noen glass med julesild som du kan pynte selv. Dette krever ikke mye av deg heller, men gjør det personlig og fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Smurf_* Skrevet 1. desember 2009 #20 Del Skrevet 1. desember 2009 Har kjøpt Billybok. Pondusbok er også en ide til menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå