Gå til innhold

Er det ok med sexuelle fantasier om andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg har vært gift i 7 år og har to barn sammen.Jeg elsker mannen min, er tiltrukket av ham, og ville aldri vært utro mot ham. Likevell har jeg i det siste merket at jeg blir tiltrukket sexuellt av andre. Dette har ført til at jeg vil ha sex oftere med manne min da jeg blir opphisset av å tenke på disse andre mennene. Er dette ok?Ville aldri ha elvd ut fantasien. Det er tanken som pirrer meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Min mann og jeg har vært gift i 7 år og har to barn sammen.Jeg elsker mannen min, er tiltrukket av ham, og ville aldri vært utro mot ham. Likevell har jeg i det siste merket at jeg blir tiltrukket sexuellt av andre. Dette har ført til at jeg vil ha sex oftere med manne min da jeg blir opphisset av å tenke på disse andre mennene. Er dette ok?Ville aldri ha elvd ut fantasien. Det er tanken som pirrer meg.
Skrevet

Seksuelle fanatasier er bra, men noen ganger gir det litt dårlig samvittighet.

En tror kanskje at forholdet til mann/samboer ikke er bra nok...

Jeg selv synes synd på min kjæreste rett etter at vi har hatt sex, og jeg har f. eks innbilt meg at det er naboen, legen, kjent skuepiller osv som "tatt meg"

Men når kjæresten min senere på dagen lager te til meg, er alle fantasi elskerne vekke, og det er han jeg elsker.

Litt klisjer her, men håper du fortår poenget mitt?

Seksuelle fantasier er veldig bra!

Jeg tror kanskje at fantasier om andre elskere dukker opp når en har vært i et fast forhold en stund, et slags "overlevelse innstinkt"

Så vi skal holde ut :yvonne: når ting ikke er nytt og spenneende lengre.

Skrevet

Det tror jeg bare styrker sexlivet deres, ikke tenk på det som umoralsk eller noe. I et forhold har man også et eget sexliv, eller et privatliv om du vil. Så lenge du er bevisst på at det bare er fantasier er det vel bare spennende?

Han syns sikkert ikke det er feil hvis mer sex blir "konsekvensen" av det heller:)

Skrevet

selv om jeg fantaserer om menn i veldig nær omgangskrets. De er jo ikke fiktive med virkelige menn jeg kjenner. Er ikke sånn at jeg er forelsket i dem, syns bare de er sexye.

Skrevet

Hehehe. NEi det er ikke galt og tenke på andre.

Faen da, må da være lov og ha tanker, fantasier uten og måtte stå til ansvar for noen.

Nei det er ikke alt som er politisk korrekt, og ingen her inne, selvfølgelig INGEN har vært utro, eller tenkt tanken på det, og alle vil være trofaste til siste dag kommer. etc etc etc...

hahahaha.

Nyt livet, tenk det du vil uten og få dårlig samvittighet. Vi lever bare en gang. og noe så ufarlig som tanker skader ingen:)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Helt genialt spør du meg, hvis du kan bruke dette aktivt i ditt forhold til din mann så applauderer jeg det :)

Snakk litt forsiktig med ham, kansje han tenker på noe lignende, åpner nye og freshe dører vettu ;)

Skrevet

Dette ser jeg egentlig bare på som en vinn-vinn-situasjon, jeg. Du fantaserer og kåter deg selv opp, og både du og mannen din får mer heit sex. Fantasier er bare positivt! :)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Dama mi tenner på et par kjendiser. Hasselhoff for eksempel :P.

Gjør meg ingenting. Så lenge hun ikke inviterer ham med i trekant...

Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...