Gjest Gjest_solveig_* Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Når begynner dere med strømpebukse eller stillongs under klærne. Alstå dere selv, ikke barna. Hvor kaldt er det da? Bruker dere ull eller syntetisk? -s
Gjest stearinpikken Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Hanselot Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg bruker det kun når jeg trener ute og det er kaldere enn 2-3 minusgrader, for snurrebassen blir så utrolig liten at jeg blir nervøs til tider hvis ikke...
Gjest Gjest_solveig_* Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg begynte for kanskje en måned siden jeg Har aldri vært strømpebuksefan, for jeg har alltid dårlig erfaring med at dem sitter feil og blabla, men ikke i år. Har ikke ull da, for det blir for heftig, men bare bommulsgreier fra HM. Bruker 2 par strømper når jeg har shorts eller kjole på meg Vil det si at du har blitt fan? Har du funnet noen som sitter «riktig»? For meg har det veldig mye å si på kvaliteten. Hvis de ikke sitter bra er det skikkelig ubehagelig. Jeg begynte faktisk med tynne strømpebukser i oktober. Nå er det stort sett ull det går i. Jeg bruker det kun når jeg trener ute og det er kaldere enn 2-3 minusgrader, for snurrebassen blir så utrolig liten at jeg blir nervøs til tider hvis ikke... Uff da.....
Gjest stearinpikken Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
*Joyce* Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Jeg går bare med strømpebukser hvis jeg har på meg skjørt eller kjole. Litt avhengig av hva jeg skal har jeg da på meg ull eller 60 denier syntet, begge typer fra Wolford. *grøsser av tanken på strømpebukser under bukser*
Heart7086 Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Bor i Nord-Norge og har gjort det hele livet.. Men strømpebukser bruker jeg så og si aldri, kun når vi skal på hytta(den ligger 6-7 km fra vei så er et stykke å gå el kjøre scooter og da blir det kaldt.) Bruker aldri strømpebukser hjemme heller(Er det skikkelig kaldt, mellom -10 og -20 ,og vi skal gå tur med hunden har jeg på meg kjeledress.)
sofie777 Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Jeg setter en grense ved +5 grader, er det under det, bruker jeg tynn strømpebukse. Jeg må gå et stykke til buss og vente og gå langs sjøen til jobben, så jeg trenger det. Er det minusgrader, kan det hende jeg tar på meg longs eller superundertøy, alt ettersom.
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 I dag var den på ihvertfall:) Tykk ullstrømpebukse under jeansen. Alt ettersom hva jeg skal og hvor mye jeg skal være ute så tar jeg på strømpis fra rundt null grader.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Det kommer an på tøyet. Bruker ullstrømpebukser til hverdagsskjoler og hverdagsskjørt. Jeansene ser ikke bra ut med strømpebukser under, der vinner forfengeligheten hvis jeg skal i byen Nå har jeg akkurat oppdaget nickerssokker, kjøpt i "villmarksbutikk", mellomtykke ullstrømper som går like under kne, like over hvis jeg drar litt i dem. Varmer føtter og legger (og holder også lårene varme indirekte), uten at buksene blir stygge og ubehagelige over hofter, lår og rumpe. Nice
Gjest Miam Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Jeg bruker det rett som det er! Er en skikkelig frostpist, så har en del ullundertøy liggende Bruker det i allefall om jeg skal ut å gå, nå om vinteren.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Jeg bruker det rett som det er! Er en skikkelig frostpist, så har en del ullundertøy liggende Bruker det i allefall om jeg skal ut å gå, nå om vinteren. På skitur og andre vinteraktiviteter. I hverdagen aldri. Synes det er ubehagelig, dessverre, for jeg tror kanskje huden hadde blitt mindre tørr og kløende.
Gjest _Leela_ Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Ser ann gradestokken... Bruker det så og si aldri når jeg skal ut å shoppe, på jobb ol, men den er som regel på når jeg er ute og går, måker snø ol når gradestokken er under null eller skal jeg si minus fem.
Gjest Gjest_solveig_* Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 For inntil et par år siden brukte jeg heller aldri noe under. Så orket jeg ikke fryse mer. Tok litt tid å venne seg til det men det er så absolutt bedre enn å fryse. Det er også viktig at den sitter godt, ikke er for løs eller klumpete. Nå får jeg helt frysninger av de som løper rundt uten lue og lite klær ellers. Ikke lenge siden jeg løp rundt med røde og visne ører eller frosne lår selv, da...
Modic Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Ser ann gradestokken... Bruker det så og si aldri når jeg skal ut å shoppe, på jobb ol, men den er som regel på når jeg er ute og går, måker snø ol når gradestokken er under null eller skal jeg si minus fem. Samme her. Har masse ullundertøy og såkalt teknisk undertøy som jeg bruker til trening, måking, turer osv, og det er jeg kjapp til å ta på. Hva jeg velger, avhenger av aktivitetsnivå og gradestokken. Vanlige strømpebukser i bomull bruker jeg aldri.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Jeg bruker kun strømpebukse under skjørt eller kjole. Klarer bare ikke strømpebukse under langbukse, verken nylon eller annet. På jobb bruker jeg sexy varmedress utenpå klærne
Gjest Problematique Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg bruker leggings under bukse. Deilig og varmt og utrolig behagelig. Dobel leggings når jeg går med hverdagsskjørt og kjoler, helst med knestrømper i ull over (og en hotpants i ull gjemt under skjørtet). Begynte vel med den vinterpåkledningen i oktobertider.... Endret 3. desember 2009 av Problematique
Twinkle* Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Begynte i oktober Tilbringer mye av arbeidsdagen ute,så
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #20 Skrevet 10. desember 2009 Når det er 5 grader eller kaldere har jeg strømpebukser under buksene. Jeg har det på inne også, og sitter gjerne med et pledd over beina i tillegg når jeg sitter i stua. Jeg er slank og har alltid hatt lett for å fryse. Jeg synes det er bedre å kle godt på seg enn å bli syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå