Pearl Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hei Vi tenkte oss til Dublin i april og trenger hjelp til å finne et fint hotell. Vi ønsker å overnatte på et hotell som ligger i sentrum og standaren bør være god. Prisen kan godt være på en tusenlapp for et dobbeltrom. Jeg har aldri vært i Dublin og vet ikke hvilke område det er lurest å bo, så å lete etter hotell før en vet noe om byen er litt vanskelig. Så alle dere. Fortell meg masse positivt om byen og kom med deres anbefalinger.
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hei Vi tenkte oss til Dublin i april og trenger hjelp til å finne et fint hotell. Vi ønsker å overnatte på et hotell som ligger i sentrum og standaren bør være god. Prisen kan godt være på en tusenlapp for et dobbeltrom. Jeg har aldri vært i Dublin og vet ikke hvilke område det er lurest å bo, så å lete etter hotell før en vet noe om byen er litt vanskelig. Så alle dere. Fortell meg masse positivt om byen og kom med deres anbefalinger. Anbefaler å bo i Temple Bar området, da har du fin gåavstand til alt i sentrum. Og det er vel egentlig der det skjer i Dublin. I alle fall etter min mening Har vært der 2 ganger, men ikke bodd på hotell i den prisklassen...så har dessverre ingen hotell å anbefale deg. Men søk på hotell på hotels.com f.eks. Og så kan du gå inn på www.tripadvisor.com når du har funnet et hotell du kan tenke deg å bo på får å lese vurderinger av andre gjester fra hele verden! God tur :-D
Gjest kenneth Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Drar dit om et par uker. Betalte €95 for 2 netter (enkeltrom) på Eliza Lodge. Midt i smørøyet (Temple bar) og god kritikk på tripadvisor.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå