Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi tenkte oss til Dublin i april og trenger hjelp til å finne et fint hotell. Vi ønsker å overnatte på et hotell som ligger i sentrum og standaren bør være god. Prisen kan godt være på en tusenlapp for et dobbeltrom.

Jeg har aldri vært i Dublin og vet ikke hvilke område det er lurest å bo, så å lete etter hotell før en vet noe om byen er litt vanskelig.

Så alle dere. Fortell meg masse positivt om byen og kom med deres anbefalinger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_stine_*
Skrevet
Hei

Vi tenkte oss til Dublin i april og trenger hjelp til å finne et fint hotell. Vi ønsker å overnatte på et hotell som ligger i sentrum og standaren bør være god. Prisen kan godt være på en tusenlapp for et dobbeltrom.

Jeg har aldri vært i Dublin og vet ikke hvilke område det er lurest å bo, så å lete etter hotell før en vet noe om byen er litt vanskelig.

Så alle dere. Fortell meg masse positivt om byen og kom med deres anbefalinger.

Anbefaler å bo i Temple Bar området, da har du fin gåavstand til alt i sentrum. Og det er vel egentlig der det skjer i Dublin. I alle fall etter min mening :)

Har vært der 2 ganger, men ikke bodd på hotell i den prisklassen...så har dessverre ingen hotell å anbefale deg. Men søk på hotell på hotels.com f.eks. Og så kan du gå inn på www.tripadvisor.com når du har funnet et hotell du kan tenke deg å bo på får å lese vurderinger av andre gjester fra hele verden!

God tur :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...