Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hvor jeg enn befinner meg er det alltid prat om hvor bra nettdating er. Så derfor signet jeg meg opp på et at de mest kjente nettstedene Match.com. Men må si jeg ble sinnsykt skuffet over hele greia. Det er jo lysår mellom de fine damene. De aller fleste ser helt gjennomsnittlige ut, dette til tross for sminke og foto i perfekt vinkel for liksom å se best mulig ut. Og hvorfor skriver de at de er slanke når alle kan se de har endel kilo for mye. Hvem er det de lurer? Vet ikke hva jentene sier om gutta der inne, men godt mulig det er like mye stusselige menn som kvinner.
Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hvor jeg enn befinner meg er det alltid prat om hvor bra nettdating er. Så derfor signet jeg meg opp på et at de mest kjente nettstedene Match.com. Men må si jeg ble sinnsykt skuffet over hele greia. Det er jo lysår mellom de fine damene. De aller fleste ser helt gjennomsnittlige ut, dette til tross for sminke og foto i perfekt vinkel for liksom å se best mulig ut. Og hvorfor skriver de at de er slanke når alle kan se de har endel kilo for mye. Hvem er det de lurer? Vet ikke hva jentene sier om gutta der inne, men godt mulig det er like mye stusselige menn som kvinner. Penhet er en ting, å finne noen som faktisk matcher deg og dine interesser en annen. Du virker overfladisk.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Tenker du heller skal henge på http://www.beautifulpeople.com/ i steden for match.com.
snixy Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Hvis du får medlemsskap på Beautifulpeople da 1
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Hvor jeg enn befinner meg er det alltid prat om hvor bra nettdating er. Så derfor signet jeg meg opp på et at de mest kjente nettstedene Match.com. Men må si jeg ble sinnsykt skuffet over hele greia. Det er jo lysår mellom de fine damene. De aller fleste ser helt gjennomsnittlige ut, dette til tross for sminke og foto i perfekt vinkel for liksom å se best mulig ut. Og hvorfor skriver de at de er slanke når alle kan se de har endel kilo for mye. Hvem er det de lurer? Vet ikke hva jentene sier om gutta der inne, men godt mulig det er like mye stusselige menn som kvinner. de fineste damene er opptatt..
Hinata Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Her inne på KG vel Jeg må bare advare deg mot skepsisen du møter hvis du prøver å sjekke opp noen her
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Hvor jeg enn befinner meg er det alltid prat om hvor bra nettdating er. Så derfor signet jeg meg opp på et at de mest kjente nettstedene Match.com. Men må si jeg ble sinnsykt skuffet over hele greia. Det er jo lysår mellom de fine damene. De aller fleste ser helt gjennomsnittlige ut, dette til tross for sminke og foto i perfekt vinkel for liksom å se best mulig ut. Og hvorfor skriver de at de er slanke når alle kan se de har endel kilo for mye. Hvem er det de lurer? Vet ikke hva jentene sier om gutta der inne, men godt mulig det er like mye stusselige menn som kvinner. Hva er galt med å se gjennomsnittlig ut da? Det er verre med gutta for å si det sånn. De fleste man finner på nettsider er langt under gjennomsnittet. Jeg er ganske pen i følge meg selv, men jeg får ikke massevis av brev likevel. Kanskje 2-3 hver gang jeg logger meg på, men så å si ingen av de er interessante.
Gjest Gjest<lasse> Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Hvor jeg enn befinner meg er det alltid prat om hvor bra nettdating er. Så derfor signet jeg meg opp på et at de mest kjente nettstedene Match.com. Men må si jeg ble sinnsykt skuffet over hele greia. Det er jo lysår mellom de fine damene. De aller fleste ser helt gjennomsnittlige ut, dette til tross for sminke og foto i perfekt vinkel for liksom å se best mulig ut. Og hvorfor skriver de at de er slanke når alle kan se de har endel kilo for mye. Hvem er det de lurer? Vet ikke hva jentene sier om gutta der inne, men godt mulig det er like mye stusselige menn som kvinner. Nettdating kan du bare gi opp. De bra damene er ikke på nettet. De damene du finner på nettet er som oftest damer uten "et liv"..som lever kjedelige og innholdsløse liv. De bra damene er andre steder..
Gjest Emmanuelle Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Nettdating kan du bare gi opp. De bra damene er ikke på nettet. De damene du finner på nettet er som oftest damer uten "et liv"..som lever kjedelige og innholdsløse liv. De bra damene er andre steder.. Så vi jenter som liker å nerde litt på pc'n istedet for å dra på shopping/drikke oss fnisedrita 3 ganger i uka, vi er ikke bra damer? Og det er noe som heter multitasking også (men det er jo en ukjent sak for mannfolk generelt).
Serpica Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Nettdating kan du bare gi opp. De bra damene er ikke på nettet. De damene du finner på nettet er som oftest damer uten "et liv"..som lever kjedelige og innholdsløse liv. De bra damene er andre steder.. Idiot. Kjenner masse jenter som har profil ute på nettet, noen av de er utrolig sexy og lever spennende liv. Selv går jeg både på byen, er på nettet og møter gutter gjennom trening og andre ting. Går an å gjøre flere ting på en gang altså... Du er tydeligvis ikke helt med... nettdating er den store sjekkearenaen i dag. 2
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Hvor jeg enn befinner meg er det alltid prat om hvor bra nettdating er. Så derfor signet jeg meg opp på et at de mest kjente nettstedene Match.com. Men må si jeg ble sinnsykt skuffet over hele greia. Det er jo lysår mellom de fine damene. De aller fleste ser helt gjennomsnittlige ut, dette til tross for sminke og foto i perfekt vinkel for liksom å se best mulig ut. Og hvorfor skriver de at de er slanke når alle kan se de har endel kilo for mye. Hvem er det de lurer? Vet ikke hva jentene sier om gutta der inne, men godt mulig det er like mye stusselige menn som kvinner. Skal bli interessant å se hvor mye pepper du får. Det er plenty av tråder her på KG hvor damene klager over sub-standard menn på nett og ellers, likevel tåler de ikke at tilsvarende oppfatninger handler om kvinner.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har inntrykk av at det er mange bra damer på nett. Men tror kanksje eg vil anbefale deg sukker.no istedet for match. De damene du tydligvis ser etter som er "råfine" eller hva du nå mener, det er jo ofte damer som ikke har nok mellom øra til å gidde å være på nettsteder - de får oppmerksomhet av de like dumme guttene når de er ute på byen og fniser og byr seg fram i helgene. Nettdating er mer hvis du er ute etter en ordentlig jente som du kan finne felles interesser og kjemi med.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har møtt mange flotte jenter på match! Både pene og med bra personlighet. Du har tydeligvis oppfatningen at pen=bra. Det kan tyde på at du er ganske ung (rundt 18?), og da er kanskje ikke nettdating noe for deg. De fleste jentene på nett er nok i 20-åra, og vil ikke ha en gutt som deg. 1
Gjest ?? Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Legg ved et bilde som viser hva du mener er bra damer, eller nevn navnene på noen kjente damer som du mener tilsvarer det du er på jakt etter.
Steinar40 Skrevet 26. juli 2011 #18 Skrevet 26. juli 2011 De er vel allerede opptatt ?! Det har en tendens til å være sånn selvfølgelig. "Førstemann til mølla"-prinsippet råder der også. Ikke at det alltid blir det beste valget, men det er nå engang sånn det fungerer.
Gjest Tidssone Skrevet 26. juli 2011 #19 Skrevet 26. juli 2011 Hvor jeg enn befinner meg er det alltid prat om hvor bra nettdating er. Så derfor signet jeg meg opp på et at de mest kjente nettstedene Match.com. Men må si jeg ble sinnsykt skuffet over hele greia. Det er jo lysår mellom de fine damene. De aller fleste ser helt gjennomsnittlige ut, dette til tross for sminke og foto i perfekt vinkel for liksom å se best mulig ut. Og hvorfor skriver de at de er slanke når alle kan se de har endel kilo for mye. Hvem er det de lurer? Vet ikke hva jentene sier om gutta der inne, men godt mulig det er like mye stusselige menn som kvinner. Alder og bosted? Gjerne nick på match også, sånn at jeg får sjekket deg ut.
inlovewith Skrevet 26. juli 2011 #20 Skrevet 26. juli 2011 Jeg møtte samboeren min på iflirt.no. Der var det veldig mye forskjellig, men det var veldig gøy der inne og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå