Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hei! I det siste har jeg tenkt mer og mer på en film jeg så da var rundt 7 år eller noe sånt. Jeg husker bare småting med den, så jeg håper noen andre er litt klokere. -Det er snakk om en tegnefilm, som etter hva jeg husker var på engelsk. -Jeg TROR hovedpersonen var en katt, og han bodde i et bilvrak innredet med seng eller noe sånt i en bakgård. -Jeg husker en klokke som tikker hele tiden, og når tiden går ut skal han dø/drukne eller noe hvis han ikke rekker et eller annet innen da. -Jeg mener å huske at de hvisker "Charlie... Charlie..." mens de venter på han. Noen har sagt at det kan være "Charlie og Jenta" men på den tittelen har jeg ikke funnet noen ting. Er vel en engelsk tittel. -Han ligger i sengen når tiden går ut tror jeg, og da får vi vel se på en "drømmende" måte at han kommer opp i himmelen. -Så er det et eller annet "kvinnemenneske", en drage eller noe annet rart med store pupper og leppestift (eller er dette innbilt?) som svømmer rundt på ryggen med denne katten på magen mens hun synger. Håper dette er nok detaljer for at noen vet hva jeg snakker om Husker jeg likte filmen ekstremt godt, men plutselig hadde en "ond" stemor tatt med seg dattera og filmen og stukket av
Shade Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg husker vagt en tegneserie om en slem gutt som blir påkjørt. Han dør men får ikke komme til himmelen fordi han har vært så slem, han får en sjanse til eller noe sånt og blir sendt tilbake til jorden som katt. Lurer på om det var noe om en klokke der og navnet Charlie virker kjent i den sammenheng. Tror den het Mitt liv som katt eller noe sånt.. Kan det være en tegnefilm versjon av den? Ikke så veldig hjelpsomt innlegg da :gjeiper: Men nå ble jeg veldig nyskjerrig jeg og Endret 1. desember 2009 av Shade
Gjest Siv Anita Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Er du sikker på at hovudpersonen var ein katt? Minner meg veldig om "All dogs go to heaven" nemlig..: http://www.filmgrid.no/movie/12929/hunden-charlie
Gjest TS Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 JA! :D Den er det! Jeg kjenner igjen coveret! Åh! Takk! :D
Adriana90 Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 (endret) ÅÅH! hunden charlie jo :D det var min all time favorittfilm da jeg var lita!! takk for at du minnet meg på den :-) Endret 1. desember 2009 av Adriana90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå