Gå til innhold

Alene med tre barn -Panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre barn med to forskjellige menn. Da jeg var 19, naiv og nyforelska ble jeg lurt trill rundt av en eldre mann, noe som resulterte i en nydelig datter. Han var utro mot meg og notorisk løgner, så ble slutt mellom oss. Ett år seinere traff ejg mannen som jeg giftet meg med, som jeg trodde jeg skulle dele hele livet mitt med, bli gammel med etc. Vi fikk to barn sammen og var gift i 8år.

Pga mange omstendigheter forvandlet han seg til en person jeg ikke kjenner. Han begynnte å behandle meg dårlig, respekterte meg ikke, ga meg ingen tilbakemeldinger på om han elsket meg. Jeg hadde det rett og slett veldig vondt, akkurat som å gå med en konstant kjærlighetsorg. Til slutt orket jeg ikke mer og valgte å avslutte vårt forhold.

Men, så nå som jeg er blitt alene med tre barn, får jeg helt panikk!

Tre barn med to forskjellige menn! blir nesten kvalm, var jo ikke sånn jeg ønsket at det skulle bli!

Hvordan skal man gå videre?

Feks har jeg ikke lyst på flere baarn, men om jeg eventuellt skulle være så heldig å treffe en ny mann (noe jeg ikke kan tenke meg nå) vil vel kansje han sin drøm være å få barn, hele familiepakka? Å siden jeg nå har lært at man aldri skal si aldri, tenk om det blir slutt mellom oss, så sitter jeg der med fire barn plutselig and so on...

Tør ikke lengre tro på at kjærlighet kan vare livet ut, trodde jo det skulle vare mellom min eks og meg, men så ble han plutselig forandret til en jeg ikke kjente igjen som bare kritiserte meg og aldri hadde et godt ord å si til meg.

Men, nå har jeg rett og slett så panikk at jeg tenker at ja, kansje jeg bare skal gå tilbake til han, for sitter jo her med kjærlighetssorg uansett(har ikke slutta å elske han, men gikk på grunn av at jeg ble så nedbrutt av hvordan han behandlet meg).

Tror dere at det finnes menn der ute som ikke vil ha barn, eller kan man ha dine og mine uten og få felles? Og alikavel få et forhold man kan tenke seg varer livet ut?

Og tror dere at det finnes menn som kunne tenke seg å bli sammen med ei dame som har tre barn?

Kan legge til at jeg er 30 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok,...det derre fisk skulle ikke være der..skriveleif :D

Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Ja, det finnes det, det er mange menn som er både reflekterte og barnekjære. Jeg håper du er skikkelig helig neste gang, for et blir en neste gang. Helt sikkert!!! :)Om du kan så jobb med deg selv angående det med menn, du har nok noen knuter der som du trenger å løse opp for å velge riktig. Menn finnes det nok av, men de riktige de må man enten ha flaks med å treffe eller så kan man velge riktig. Det hørtes kanskje hardt ut, det var ikke ment sånn, jeg håper du forstår. Jeg har hatt samme problem som deg, derfor jeg skriver sånn :) Lykke til! :klem:

Skrevet

Det finnes mange menn som ikke nødvendigvis ønsker seg et barn. Jeg er mann, i tredveårene og uten egne barn selv - og det er ikke fordi jeg ikke liker dem.

Personlig synes jeg i grunnen at det er langt viktigere å gi et godt og trygt liv til et barn som allerede eksisterer fremfor å lage et nytt. Vi er allerede mer enn mange nok på denne planeten fra før.

Skrevet
Ja, det finnes det, det er mange menn som er både reflekterte og barnekjære. Jeg håper du er skikkelig helig neste gang, for et blir en neste gang. Helt sikkert!!! :)Om du kan så jobb med deg selv angående det med menn, du har nok noen knuter der som du trenger å løse opp for å velge riktig. Menn finnes det nok av, men de riktige de må man enten ha flaks med å treffe eller så kan man velge riktig. Det hørtes kanskje hardt ut, det var ikke ment sånn, jeg håper du forstår. Jeg har hatt samme problem som deg, derfor jeg skriver sånn :) Lykke til! :klem:

Neida, høres ikke hardt ut :) Jeg har jo bare vært i de to forholdene, imed at det første var jeg veldig naiv og ung og det andre ,så var han jo veldig god fra begynnelsen. Men, man kan jo sefølgelig spør seg selv, hvorfor man holdt ut så lenge og ikke gikk før man fikk flere barn, så er enig at det ligger noe der som må jobbes med. Er nok av den alt for lojale typen. :)

Vanskelig å tenke seg selv med andre, for vil jo helst vært sammen med far til barna. Men, får prøve å se fremover. :)

Skrevet
Det finnes mange menn som ikke nødvendigvis ønsker seg et barn. Jeg er mann, i tredveårene og uten egne barn selv - og det er ikke fordi jeg ikke liker dem.

Personlig synes jeg i grunnen at det er langt viktigere å gi et godt og trygt liv til et barn som allerede eksisterer fremfor å lage et nytt. Vi er allerede mer enn mange nok på denne planeten fra før.

Godt å vite at dere finnes der ute :)

Skrevet
Og tror dere at det finnes menn som kunne tenke seg å bli sammen med ei dame som har tre barn?

Det gjør det. Min stefar giftet seg med mamma, hun var alene med tre små barn.

Skrevet

...også ikke glemme alle de menn som har fått sine barn men også har forlatt sitt forhold. Svigerinna mi med sine to møtte en med tre og nå er de Full House....

Ta vare på deg og dine først du nå så er det nok fisk i havet :gjeiper:

Gjest Gjest_jomfrua_*
Skrevet

Få orden på livet ditt - lær deg å takle livet som alenemor med tre barn. Du har mer enn nok der å henge fingrene i - fokuser på det og ikke alt annet tull som surrer rundt i toppen :)

Kom deg på beina, hold deg der og vær voksen.........veien blir til mens du går så ikke lag bekymringer på forhånd.

Skrevet

Menn som ikek vil ha barn finns, ja, har funnet en selv. Han sier selv at han har aldri hatt noe ønske om egne barn. Det er ikke det samme som at han ikke liker barn, han har et nært og godt forhold til mine jenter. For han så er vi en familie, og meg og mine barn var noe han valgte å satse på. Vi brukte lang tid, og han og ungene har fått velge tempo selv. I dag har vi en god hverdag, og jeg har ikek angret et sekund på at jeg gikk ut av forholdet til barnefaren som ikke fungerte. For det finnes menn der ute som både respekterer og ser sine partner, og som er villig til å legge både tid og krefter i å få til et forhold hvor begge har det bra og får til å utvikle seg og leve godt.

Skrevet

Mange men som ikke ønsker barn eller ikke ønsker flere barn når de har fått et par stk.

Vi jenter det...som tror det er toppen å få et "kjærlighetsbarn... med hver eneste kjæreste vi går til anskaffelse av.

Menn har som regel ikke behov for disse "kjærlighetsbarna", med noen unntak der og selvfølgelig. Menn lever ofte helt greit uten barn.

Har selv oppdratt to barn med to fedre og det helt alene, i allefall etter den yngste og det er ikke på noen måte noen bragd. Man gjør det man må gjøre når man har barn!

Så... ingen grunn til panikk

. Alt går seg til. :)

Skrevet

Jeg var alenemor da jeg møtte min kjære. Jeg hadde bare ett barn da, men jeg kjenner flere kvinner med flere særkullsbarn som har fått ny partner. Noen av dem har fått fellesbarn i ettertid, andre ikke. Jeg har fått ett fellesbarn med mannen min, men vi anser at vi begge har to barn selv om han ikke er biologisk og juridisk far til eldstebarnet.

Min erfaring som alenemor var ikke at man var mindre attraktiv for menn, men at det var verre å finne arenaer å treffe "riktig type mann" på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...