Gå til innhold

elsker?

Gjest Gjest_tja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tja_*

okey folkens.. da er jeg plutselig i gang med et prosjekt som jeg ikke vet hvor vil ende..

jeg har møtt en fyr, han sier han egentlig bare er ute etter ei elskerinne siden han ikke føler å ha tid til kjæreste..

greia er at han kommer gjerne bort for å se film og finner gjerne på ting, vi havner jo til sengs også da, men det jeg lurer på er hvor vanlig det er for dem som kun vil ha elskere/elskerinne å finne på ting også.. jeg trodde det dreide seg mer om "fuck and go?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okey folkens.. da er jeg plutselig i gang med et prosjekt som jeg ikke vet hvor vil ende..

jeg har møtt en fyr, han sier han egentlig bare er ute etter ei elskerinne siden han ikke føler å ha tid til kjæreste..

greia er at han kommer gjerne bort for å se film og finner gjerne på ting, vi havner jo til sengs også da, men det jeg lurer på er hvor vanlig det er for dem som kun vil ha elskere/elskerinne å finne på ting også.. jeg trodde det dreide seg mer om "fuck and go?"

Helt normalt å gjøre andre ting også. Så du bør ikke tolke det som at han "egentlig er åpen for noe mer". Han er antagelig helt ærlig når han sier at han ikke vil ha noe mer enn et vennskapsforhold med sex.

Men han kan selvsagt komme til å forelske seg i en eller annen, og da blir han nok borte. Så lenge du heller ikke har følelser for ham er det altså helt uproblematisk, slike forhold er bare vonde når den ene går og håper på noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...