Gjest Tiit Skrevet 23. august 2003 #1 Skrevet 23. august 2003 Hvordan beveger du deg her på Kg? Hvilke sider klikker du deg først til, og dernest? Går du inn og ut av forumet? Har du varsling på temaer, osv.? Jeg logges inn automatisk. Så går jeg på nye egne innlegg, sjekker ut siste svar. Så går jeg på nye innlegg totalt. Sjekker ut det som ser interessant ut. SÅ begynner jeg å gå inn på Generell debatt, personlige meldinger, barn og familie, tips ris ros, seksualitet og kanskje noen flere. Innimellom sjekker jeg hele tiden nye innlegg. Har aldri varsling på. Er ikke innom chaten. Kan gjerne sitte på KG to timer i strekk om jeg har tid.... Det er ... altoppslukende... Hva med deg?
Gjest Zalomine Skrevet 23. august 2003 #2 Skrevet 23. august 2003 Når jeg våkner har jeg sikekrt ca 20 mail om nye innlegg, disse går jeg gjennom før/under frokosten, før jeg tar en titt innom alternativt, siden det er mitt ansvar (moderatormessig) og ser gjennom andre moderator-ting. Så løper jeg etter bussen. Når jeg kommer hjem har jeg også ca 20 mye mailer, og jeg går gjennom disse, og alternativt, og moderatorsaker, før jeg går gjennom forumene sånn litt etter dagen interesser, forbruker, helse, velvære, personlige, ros&ris, graviditet (jeg hverken er eller prøver å bli gravid, men skriver en del der likevel til tider) hobby, og andre temaer og for den del, alt ettersom. Logges automatisk inn, og kan bruke timesvis ja.
Gjest Vega Skrevet 23. august 2003 #3 Skrevet 23. august 2003 Logges automatisk på. Det er litt forskjellig hvor jeg beveger meg, kommer an på hvor jeg var sist, om det er en tråd som absolutt engsjerer osv. - titter gjerne innom dagbøkene. Jeg har ikke noe varsling om nye innlegg etc. Noen ganger er jeg lenge her, andre ganger bare noen minutter.
Gjest Starya Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 Først sjekkes mail med svar på innlegg, derretter titter jeg gjennom "avdelinger" relevante for meg, fra topp til bunn. Er det lite å se titter jeg innom de andre også.
Gjest Hege Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 Forumets hovedside som startside, ferdig innlogget. Ser straks om jeg har fått pm, men går som regel først inn på vårt "kontor" for å se etter beskjeder der. Så er det pm, før jeg går til ris, ros og tips, personlige meldinger, deretter begynner jeg på toppen og stikker innom alle gruppene. I tillegg kommer evnt. mail fra dere. Det er jobben min Bruker ikke mailvarsling av nye innlegg eller pm, opplever det som stressende, jeg ser jo over det meste likevel.
Mette Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Det første jeg gjør når dagen starter er å vanne tomatplanten min, og så bærer det rett inn på Kg.Her er jeg fast innlogget.Går innom nye innlegg, leser det som er av interesse, ser igjennom alle sidene, før jeg går tilbake og svarer.Av og til går jeg innom enkelte forum utenom.Ja, jeg kan og lett bruke mange timer her inne.
MarianneE Skrevet 24. august 2003 #7 Skrevet 24. august 2003 Stort sett, så er jeg innom Aktuelle Saker, Generell Debatt, Musikk/litt, mat&drikke, Personlige meldinger, snikksnakk og av og til seksualitet og sminke og klær. Vil ikke engang tenke på hvor lang tid jeg bruker, jeg....... Åja....også er jeg innom min dagbok, og et par andre.
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #8 Skrevet 24. august 2003 Lett og ledig, om jeg ikke sliter meg opp en fjelltopp da.
Gjest Hilde K S Skrevet 24. august 2003 #9 Skrevet 24. august 2003 Har kg som startside og er atumatisk pålogget. Trykker åp siste innlegg of ser på det som er interessant. Noen ganger blir det ikke tid til å se på alt jeg har lyst å se på. Så tusler jeg meg innom dagbøkene dersom det er tid til det. Hvor mye tid som går med ? Litt forskjellig. Noen dager blir det faktisk ikke tid til innom her i det hele tatt, andre dager bruker jeg mange timer her jeg !
Jinx Skrevet 24. august 2003 #10 Skrevet 24. august 2003 Har varslinger ja, som jeg sjekker først.. Så går jeg på nye innlegg.. Å etter at det er gjort har det allerede gått et par timer tenker jeg... Sjekker at jeg har fått med meg alle nye innlegg før jeg logger av nett.. (logger ikke ut av KG, da jeg er automatisk pålogget)
Labella Skrevet 24. august 2003 #11 Skrevet 24. august 2003 Jeg har også varsling om nye svar på mail - disse sjekker jeg først. Avhengig av hvor mye tid jeg har titter jeg innom det som er interessant akkurat den dagen. Er som oftest innom generell debatt, barn og familie, graviditet (vet ikke helt hvorfor - er hverken gravid eller prøver, men...), forbruker og økonomi og karriere og utdanning hver dag - de andre kikker jeg på mer sporadisk. Hadde en aktiv snikk-snakk-periode, men nå er det leeenge siden jeg har vært noe særlig der - det tok litt vel mye tid :-? Etter at jeg begynte å skrive dagbok har jeg også begynt å titte litt i noen andre dagbøker også.
Ingeborg Skrevet 24. august 2003 #12 Skrevet 24. august 2003 Får bare mail hvis det kommer nye meldinger i min dagbok, og den får uansett vente litt når jeg kommer på - så har jeg noe å glede meg til! Blir automatisk pålogget, men i motsetning til dere bruker jeg ikke "vis nye innlegg". Starter på toppen og går gjennom forumene som interesserer meg: Aktuelle saker, bryllup, generell debatt, karriere og utdanning, kultur/musikk/litteratur, personlige meldinger, reiseliv, snikk-snakk, av og til samliv og seksualitet. Så er det en tur innom dagbøker og bryllupsdagbøker, har noen jeg følger ekstra med. Og så har det plutselig gått en stund, og jeg kan begynne på toppen igjen...
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #13 Skrevet 24. august 2003 Jeg er også automatisk pålogget, og bruker ikke vis nye innlegg. Jeg går stort sett på bryllupssiden, aktuelle saker og barn og familie. Resten tar jeg som jeg føler for..... Noen bryllupsdagbøker blir det også. Nå har jeg hatt ferie i nesten syv uker, så det har blitt myyyyye KG.... Roer vel ned litt når jeg begynner å jobbe igjen på tirsdag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå