Gå til innhold

Hva foretrekker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere gutter (og jenter): Hva foretrekker dere? Barbert - helt glatt, brasiliansk voks, beholde en liten stripe, masse hår "der nede" osv...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker barbert, men ikke glattbarbert. Vil ikke gå rundt og føle meg som en liten jente som ikke har kommet i puberteten heller.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg foretrekker enten helt glatt eller bare en liten stripe.

Skrevet
Jeg foretrekker barbert, men ikke glattbarbert. Vil ikke gå rundt og føle meg som en liten jente som ikke har kommet i puberteten heller.

Nå er det vel ikke så mange som ville ta feil av deg og en liten jente som ikke har kommet i puberteten ville jeg tro.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

En smal, frisert landingsstripe og silkeglatte lepper er bankers!

Bedre enn Grandiosa altså :spise:

Skrevet
En smal, frisert landingsstripe og silkeglatte lepper er bankers!

Bedre enn Grandiosa altså :spise:

Alvorlig talt - hva slags målestokk er nå det?!

Bedre enn Joika, eller konfekt, eller sjokoladekake DET hadde vært no, men for å bli sammenlignet med Grandis hadde jeg ikke nappet ut ett hår engang :hoho:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Alvorlig talt - hva slags målestokk er nå det?!

Bedre enn Joika, eller konfekt, eller sjokoladekake DET hadde vært no, men for å bli sammenlignet med Grandis hadde jeg ikke nappet ut ett hår engang :hoho:

Joika!?!?!? :overrasket:

Suzy - du trenger terapi.

Skrevet

Alt eller ingenting på meg selv, han trenger ikke gjøre noe somhelst

Skrevet

Foretrekker egentlig helt glatt eller en liten stripe/annen fancy formasjon ^^

Hår i maten = ingen munnsex fra meg. Det bryr meg ikke så veldig, men jeg kommer ikke til å bruke tungen flittig. (Forventer selvfølgelig samme meninger hos kvinnene, derfor stusser/barberer jeg selv :) )

Skrevet

Stusset på han, barbert bikinilinje og omtrent fra klitten og bakover på meg selv.

Nybarbert er deilig, litt verre etter noen dager. Derfor er man mer utsatt for stikking desto mer man tar bort, og man ikke har fått barbert seg. Så om jeg fjerner mye er det større sjans for at jeg fort føler meg stikkete og ekkel. Synes barberingen er kjedelig og tidkrevende, men føler meg best når jeg er nybarbert. For et slit for å føle seg fresh. Voksing er antageligvis tingen, men jeg er pysete :sukk:

Skrevet
Joika!?!?!? :overrasket:

Suzy - du trenger terapi.

Godt mulig - men Joika er tross alt bedre enn Grandis - så vi trenger nok begge terapi :hoho:

Skrevet
Til dere gutter (og jenter): Hva foretrekker dere? Barbert - helt glatt, brasiliansk voks, beholde en liten stripe, masse hår "der nede" osv...?
Har liten betydning, velg selv.
Gjest Gjest_øyvind_*
Skrevet

Bryr meg egentlig lite hvordan sveisen nedentil er. Men når det begynner å lugge når jeg ronker så må jeg stusse litt på afro'n.

På damer foretrekker jeg så lite hår som mulig.

Skrevet

Må vel ærlig innrømme at, ei velstelt dame. Gjerne glatt barbert, eller en litt veltrimmet stripe er og foretrekke...

Urskog derimot er ikke noe morro..... Turn off...

Skrevet

For min del liker jeg å ha frisert trekant, og glatt under (der det gjelder)

På han liker jeg egentlig best trimmet, men han som jeg har sex med nå er helt glatt. Syns det passer til han, han er mørk i huden, mens de som er lyse i huden kan fort få et preg av ribbet høne :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...