-littleme- Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Til dere gutter (og jenter): Hva foretrekker dere? Barbert - helt glatt, brasiliansk voks, beholde en liten stripe, masse hår "der nede" osv...?
The Kitten Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Jeg foretrekker barbert, men ikke glattbarbert. Vil ikke gå rundt og føle meg som en liten jente som ikke har kommet i puberteten heller.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg foretrekker enten helt glatt eller bare en liten stripe.
Cuckold Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Jeg foretrekker barbert, men ikke glattbarbert. Vil ikke gå rundt og føle meg som en liten jente som ikke har kommet i puberteten heller. Nå er det vel ikke så mange som ville ta feil av deg og en liten jente som ikke har kommet i puberteten ville jeg tro.
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 En smal, frisert landingsstripe og silkeglatte lepper er bankers! Bedre enn Grandiosa altså
Suzy Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 En smal, frisert landingsstripe og silkeglatte lepper er bankers! Bedre enn Grandiosa altså Alvorlig talt - hva slags målestokk er nå det?! Bedre enn Joika, eller konfekt, eller sjokoladekake DET hadde vært no, men for å bli sammenlignet med Grandis hadde jeg ikke nappet ut ett hår engang
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Alvorlig talt - hva slags målestokk er nå det?! Bedre enn Joika, eller konfekt, eller sjokoladekake DET hadde vært no, men for å bli sammenlignet med Grandis hadde jeg ikke nappet ut ett hår engang Joika!?!?!? Suzy - du trenger terapi.
felgen Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Alt eller ingenting på meg selv, han trenger ikke gjøre noe somhelst
Nikken Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Foretrekker egentlig helt glatt eller en liten stripe/annen fancy formasjon ^^ Hår i maten = ingen munnsex fra meg. Det bryr meg ikke så veldig, men jeg kommer ikke til å bruke tungen flittig. (Forventer selvfølgelig samme meninger hos kvinnene, derfor stusser/barberer jeg selv )
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Stusset på han, barbert bikinilinje og omtrent fra klitten og bakover på meg selv. Nybarbert er deilig, litt verre etter noen dager. Derfor er man mer utsatt for stikking desto mer man tar bort, og man ikke har fått barbert seg. Så om jeg fjerner mye er det større sjans for at jeg fort føler meg stikkete og ekkel. Synes barberingen er kjedelig og tidkrevende, men føler meg best når jeg er nybarbert. For et slit for å føle seg fresh. Voksing er antageligvis tingen, men jeg er pysete
Suzy Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Joika!?!?!? Suzy - du trenger terapi. Godt mulig - men Joika er tross alt bedre enn Grandis - så vi trenger nok begge terapi
gbnj Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Til dere gutter (og jenter): Hva foretrekker dere? Barbert - helt glatt, brasiliansk voks, beholde en liten stripe, masse hår "der nede" osv...?Har liten betydning, velg selv.
Gjest Gjest_øyvind_* Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Bryr meg egentlig lite hvordan sveisen nedentil er. Men når det begynner å lugge når jeg ronker så må jeg stusse litt på afro'n. På damer foretrekker jeg så lite hår som mulig.
Exodus Skrevet 1. desember 2009 #15 Skrevet 1. desember 2009 Må vel ærlig innrømme at, ei velstelt dame. Gjerne glatt barbert, eller en litt veltrimmet stripe er og foretrekke... Urskog derimot er ikke noe morro..... Turn off...
Hinata Skrevet 1. desember 2009 #16 Skrevet 1. desember 2009 For min del liker jeg å ha frisert trekant, og glatt under (der det gjelder) På han liker jeg egentlig best trimmet, men han som jeg har sex med nå er helt glatt. Syns det passer til han, han er mørk i huden, mens de som er lyse i huden kan fort få et preg av ribbet høne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå