Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan onanere..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har noen tips til hvordan jeg kan masturbere/onanere? Jeg har desverre ingen vibrator eller dildo, så jeg må klare meg med fingre og andre ting.... Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestegjest
Skrevet
Hei. Har noen tips til hvordan jeg kan masturbere/onanere? Jeg har desverre ingen vibrator eller dildo, så jeg må klare meg med fingre og andre ting.... Noen som har noen tips?

Tuller du, eller?? Eier du ikke fantasi i det hele tatt, eller er du bare ute etter å få folk til å dumme seg ut? Det første har du vist at du ikke har, og det andre er du på god vei til, stakkar...

Skrevet
Tuller du, eller?? Eier du ikke fantasi i det hele tatt, eller er du bare ute etter å få folk til å dumme seg ut? Det første har du vist at du ikke har, og det andre er du på god vei til, stakkar...

Vedkommende er nok ute etter noen saftige beskrivelser, det finnes hauger av sånne tråder her.

Skrevet

Kjop en bok av betty dodson hun er ekspert paa kvinners onani.

Huset ditt og kjoleskapet :fnise: er jo fult av ting som kan brukes.

FInn traden litt ned pa siden her eller paa forrige side om orgasme naar du tar pa magen og gjoer det samme.

Prov a finn g punktet

Hva med anal stimulans?

Skrevet

Jeg har jo en del ting jeg bruker osv, men lurte bare på om det var noen andre som hadde noen tips. Det er jo mulig at noen andre her inne har noen tips jeg liker bedre enn de jeg alt har...

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...