-littleme- Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hei. Har noen tips til hvordan jeg kan masturbere/onanere? Jeg har desverre ingen vibrator eller dildo, så jeg må klare meg med fingre og andre ting.... Noen som har noen tips?
Gjest gjestegjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hei. Har noen tips til hvordan jeg kan masturbere/onanere? Jeg har desverre ingen vibrator eller dildo, så jeg må klare meg med fingre og andre ting.... Noen som har noen tips? Tuller du, eller?? Eier du ikke fantasi i det hele tatt, eller er du bare ute etter å få folk til å dumme seg ut? Det første har du vist at du ikke har, og det andre er du på god vei til, stakkar...
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Tuller du, eller?? Eier du ikke fantasi i det hele tatt, eller er du bare ute etter å få folk til å dumme seg ut? Det første har du vist at du ikke har, og det andre er du på god vei til, stakkar... Vedkommende er nok ute etter noen saftige beskrivelser, det finnes hauger av sånne tråder her.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Kjop en bok av betty dodson hun er ekspert paa kvinners onani. Huset ditt og kjoleskapet er jo fult av ting som kan brukes. FInn traden litt ned pa siden her eller paa forrige side om orgasme naar du tar pa magen og gjoer det samme. Prov a finn g punktet Hva med anal stimulans?
-littleme- Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 Tuller du, eller?? Eier du ikke fantasi i det hele tatt, eller er du bare ute etter å få folk til å dumme seg ut? Det første har du vist at du ikke har, og det andre er du på god vei til, stakkar... Jeg har jo en del ting jeg bruker osv, men lurte bare på om det var noen andre som hadde noen tips. Det er jo mulig at noen andre her inne har noen tips jeg liker bedre enn de jeg alt har...
-littleme- Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2009 Tuller du, eller?? Eier du ikke fantasi i det hele tatt, eller er du bare ute etter å få folk til å dumme seg ut? Det første har du vist at du ikke har, og det andre er du på god vei til, stakkar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå