Gå til innhold

På jakt etter skjørt med høyt liv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Jeg er på utkikk etter et svart skjørt med høyt liv, et sånt litt tettsittende (gjerne litt stretchy), men har ikke funnet det noe sted (bor i Bergen). Noen som vet hvor jeg kan finne noe sånt? Tenker på noe i retning dette: http://prikkoholiker.blogg.no/images/50135...52501766319.jpg

Setter pris på alle svar :klemmer:

Hei du,

Vært innom vero moda i det siste? For en kort periode tilbake så hadde de et fin skjørt, med høyt liv og belte, svart og i stretch.

Hvis ikke så har HM et enkelt skjørt, av stretch. Var faktisk fint:)

Good luck =)

Skrevet

Dra på ZARA, jeg lover deg at du finner et slkt skjørt! De har massevis av klær i den stilen, og kanskje du finner en silkebluse å ha nedi i tillegg! :) det er fint.

Skrevet

hei. de har hvertfall to modeller på Risøe, et som er veldig strethci og et som er litt mindre stretch i men i litt mer "silke" look :)

Skrevet
Dra på ZARA, jeg lover deg at du finner et slkt skjørt! De har massevis av klær i den stilen, og kanskje du finner en silkebluse å ha nedi i tillegg! :) det er fint.

Tusen takk for svar alle sammen :) Da kan jeg ta meg en noe mer målrettet handletur. Og det er akkurat en sånn "bluse nedi skjørt med høyt liv" stil jeg liker. Men finnes Zara i Bergen? Kan ikke huske å ha sett den noe sted... Men Risøe og Vero Moda vet jeg i alle fall hvor er, så da vet jeg i alle fall at jeg kan prøve der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...