Gjest lekebøll Skrevet 23. august 2003 #1 Skrevet 23. august 2003 ... man ikke finner brødet sitt?! :o
Gjest lekebøll Skrevet 23. august 2003 #3 Skrevet 23. august 2003 Har du prøvd alle lommer alle lommer i alle klær som skal vaskes alle lommer i alle klær som har blitt vasket (sikker vinner for papirpenger) i lomma til en kamerat () under sofaen inni putetrekket i lomma på sekken - den lomma du ikke visste du hadde, men som du fant da du skulle legge fra deg nøklene, og deretter fortrengte under (eventuelt innimellom) papirbunkene på bordet innimellom CD-platene i CD-coveret i senga rett og slett i en skuff eller på knaggen i skoen
Gjest Zirine Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 ... man ikke finner brødet sitt?! :o Morrabrødet??
Gjest lekebøll Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 :o Jeg håper ikke det dukker opp, to put it that way...
liv Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Har du prøvd alle lommer alle lommer i alle klær som skal vaskes alle lommer i alle klær som har blitt vasket (sikker vinner for papirpenger) i lomma til en kamerat () under sofaen inni putetrekket i lomma på sekken - den lomma du ikke visste du hadde, men som du fant da du skulle legge fra deg nøklene, og deretter fortrengte under (eventuelt innimellom) papirbunkene på bordet innimellom CD-platene i CD-coveret i senga rett og slett i en skuff eller på knaggen i skoen Ja.. Driver å flytter. Redd den har havnet i en eske! Har et reserve sett men skal snart levere det fra meg da jeg flytter på torsdag!
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #7 Skrevet 24. august 2003 Morrabrødet?? tssssk.... en skal da ikke lete etter morrabrødet. Lar heller morrabrødet lete etter meg jeg....
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #8 Skrevet 24. august 2003 tssssk.... en skal da ikke lete etter morrabrødet. Lar heller morrabrødet lete etter meg jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå