Gå til innhold

Gardiner i julen


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg pleier å ha lilla gardiner i stuen. Satte opp litt julepynt, og det røde passet jo ikke inn med det lilla i det hele tatt.

Jeg dro derfor og kjøpte helt vanlige, røde gardiner. Det ble forferdelig stygt! Har hvite vegger, og beige sofa. Noen som har tips til å løse dette? I de andre rommene har jeg ikke gardiner, men i stuen passer det ikke uten.

Hva slags gardiner har dere i julen, dere som bruker å ha gardiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har eggehvite vegger, og brun (nougat farget) sofa som står like ved vinduet. Til vanlig har vi hvite og beige gardiner, men til jul har vi ensfargede røde panelgardiner. Hos oss blir det veldig fint hvertfall.

Pleier å bytte ut et par av putene i sofaen med noen røde også, tror kanskje det hadde sett litt fremmed ut hvis det kun var gardinene som er røde. Kanskje det kan hjelpe? Eller en løper på salongbordet eller noe slikt?

Kanskje det er rødfargen som ble feil? Rød kan jo være så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i hjemmet har vi lys grå sofa og hvite murvegger, så våre røde panelgardiner meg gjennomsiktige snøkrystaller passer veldig fint :)

Vanskelig å se for seg hvordan stua di ser ut. Så egentlig for meg at røde gardiner passe sammen med beige sofa.

Du kan jo alltids prøve bronsefargete gardiner, gjerne litt skinnende?

Kremhvite/eggefargete gardiner kan jo også gjøre seg, men det er så vanskelig å si uten å se stua for seg hehe...

Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg lurt på. Har kjøpt i begge fargene for jeg skulle bstemme meg når jeg kom hjem.

Synes begge passer inn i stua, den ene kanskje mer enn den andre, men om jeg velger lilla gardiner føler jeg at de bare kan være i adventstida for når man skal begynne å pynte med røde juleting så blir det jo totalkræsj med lilla gardiner. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...