Gå til innhold

Jan Fredrik Karlsen

Anbefalte innlegg

Gjest Pat Sharp
Skrevet

Tittelen sier vel det meste. Jeg får legge til at jeg personlig synes dette er en av de mest irriterende personene som slipper til på tv, særlig med tanke på halleluja-gutta (grøss) som vel var et av hans initiativ.

Er egentlig mest nysjerrig på om flere finner ham irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker han. Han virker som en åpen, engasjert person. Irriterer meg mye mer over folk som deg som må hakke på alle kjente eller ukjente som ikke har en A4 personlighet eller passer inn i 'boksen' på en eller annen måte.

Ja til mangfold..!

Skrevet

Jeg synes han er forfriskende engasjerende. Om jeg liker musikken til de han er manager for (noe jeg ikke gjør) er irrelevant :)

Skrevet

Jeg synes også at han er kul og veldig engasjert. Jeg var på et foredrag med han en gang. Utrolig interessant og artig å høre på!

Skrevet

Jeg kan ikke fordra fyren, presser seg inn der han kan. Mannen har jo ingen av-knapp! Mennesker med munndiaré er ikke sjarmerende.

Skrevet

3 viss eg er i godt humør.

8 viss eg har ein dårlig dag.

Skrevet

Liker han godt jeg =)

+ at han ser jo voldsomt bra ut også og det gjør han bare mindre irriterende!

Skrevet (endret)

Oppfatter han som veldig engasjernede og han har masse livsglede!! En fryd å høre på :) Aldri sur, alltid smilende. En energibombe av de store!!

Endret av *smak*
Skrevet

Jeg blir glad av å se personer som er så engasjert i jobben som han er :D

Synes ikke han er irriterende i det heletatt :) Virker som en ordentlig type som faktisk har noe i musikkbransjen å gjøre, og en av de bedre dommerne i x-factor *hostmirahost*

Skrevet

0

er ikke min favorittperson, men så lar jeg heller være å oppsøke arenaer han opptrer på. Ser ikke programmene "hans" og leser ikke Se og Hør, problemet løst.

• 1 måned senere...
Skrevet
Tittelen sier vel det meste. Jeg får legge til at jeg personlig synes dette er en av de mest irriterende personene som slipper til på tv, særlig med tanke på halleluja-gutta (grøss) som vel var et av hans initiativ.

Er egentlig mest nysjerrig på om flere finner ham irriterende!

Jeg mislikte fyren som bare fy helt til jeg portrettintervjuet ham. Jeg ler fremdeles når jeg tenker på mye av det han sa. Men, ja, før jeg intervjuet ham syntes jeg han var veldig arrogant, wannabe morsom, og jeg tenkte at alle disse bruddene mellom ham og Janne Formoe bare var tåpelige. I dag vet jeg bedre ;)

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

har møtt han, trivelig fyr.

Som mange andre er jeg dog ikke helt enig med han når det kommer til musikk ;)

Skrevet

Han er faktisk en av de personene som irriterer meg mest også. :fnise: Om han er er grei fyr privat vet jeg ingenting om, men liker virkelig ikke måten han prater på. Det er jo nesten som han gjør stemmen sin til. Og det nye programmet "Lurt av Karlsen" virker skikkelig som en norsk versjon av Punked! Det finst mange lure programmer, men a la denne stilen virker som Punked.

Skrevet

Jeg synes han er kjempesøt.

Har alltid tenkt at han virket klysete, men han er jo et av de mest positive og hyggeligste menneskene som finnes. Musikksmaken hans deler jeg ikke, men det får nå være. Tror neppe vi ender på samme nach uansett. :fnise:

Skrevet

ikke at jeg har noe med han og gjøre men, men ja - han er ganske irriterende!

på en dårlig da vil jeg si.. åtte?

Gjest bare bea
Skrevet

Han har dårlig kropp. Når jeg tenker meg om har jeg nesten alltid sett han i sittende stilling. Å sitte seg igjennom alle auditionene i ørtenogfirti sesonger av Idol, x-factor, norske talenter må ha medført til at rompa hans er ganske flat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...