Gå til innhold

spruten..

Gjest Gjest_tine_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Er det noe forskjell på orgasmen avhengig av om spruten er liten eller stor?

Oppnår gutter gjerne bedre orgasmer og mer sprut på egenhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på gutten, men tror nok at jeg har en bedre orgasme når jeg spruter kraftig ja.

Og det kan nok være litt lettere å gjøre på egenhånd for min del.

Hvordan det, har du en type som ikke spruter?

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet
Kommer litt an på gutten, men tror nok at jeg har en bedre orgasme når jeg spruter kraftig ja.

Og det kan nok være litt lettere å gjøre på egenhånd for min del.

Hvordan det, har du en type som ikke spruter?

Joda, han spruter jo, men jeg syns liksom at det kom mer før.. Når jeg skal gå å "tømme" meg er det ikke så mye der liksom!

Skrevet
Joda, han spruter jo, men jeg syns liksom at det kom mer før.. Når jeg skal gå å "tømme" meg er det ikke så mye der liksom!

Kan jo hende det bare ikke er så lenge siden sist, sånn virker det jo for meg også, hvis det ikke er så lenge siden så kommer det mindre sprut.

Man kan jo også øve opp evnen til å sprute "bra", det har jeg gjort, ser ut til at dama liker det, hun tenner litt på sprut.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ja

Nei

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis forskjell på orgasmene avhengig av spruten.

Spruten avhenger gjerne av hvor mye forspill gutten har hatt, samt hvor mye han har tømt seg i det siste. Dess lengre han har vært kåt, dess mer veske (som regel). Derimot trenger ikke orgasmen bli bedre. Kan ha en fantastisk god orgasme uten den store spruten.

Selv er jeg semi-mulitorgasmisk, noe som betyr at om jeg er riktig kåt, kommer jeg en del ganger under økten. Orgasmen avhenger av hvordan stimuli jeg får, men spruten går ned for hver gang av logiske årsaker :)

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg bare lurte på en ting,hvordan trener man på å få kraftigere sprut? Jeg kommer som regel mye,over snittet tror jeg,men jeg spruter sjelden..det velter bare ut liksom..

Skrevet

Hvor stor spruten er avhenger for meg sånn i all hovedsak av hvor lenge jeg har 'spart opp'

Både og til den andre.

Dvs at orgasmen er gjerne mer konsistent når jeg gjør det selv, stort sett alltid bra.

Med en partner blir det større spennvidde, fra enkelt og greit til mind-blowing.

Gjest mann30
Skrevet

De kraftigste orgasmene har jeg fått alene, synd men sant. Jeg veit åssen knapper jeg skal trykke på på meg selv for at det skal bli best mulig å det er ikke lett å lære bort slikt til partneren uansett hvor mye man prøver :gjeiper:

Har lengden på spruten noe å si også?

Når jeg ligger på ryggen å treffer nesten helt opp til haka er det som regel en heftig orgasme men trenger ikke å komme ut så himla mye.

Skrevet

Glemte å si at sprut og orgasme ikke nødvendigvis er korrellert. Man kan sprute uten å få orgasme og få orgasme uten å sprute, bare så det er sagt.

• 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

Det varierer veldig her. Har jeg kanskje sittet og "fyrt" meg opp med noe snusk på skjermen noen timer først kommer det utrolig mye mere. (8- 14 sprut)

xhamster.com/movies/340917/great_facial.html

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Har jeg en voldsom og kraftig sædsprut har jeg nesten alltid, en voldsom, sterk og intenst langvarig orgasme.

For meg er sterk orgasme det samme som kraftige sædsprut!

En slapp sædsprut er det samme som en svak og dårlig orgasme for meg.

Unntaket er når jeg har fått flere orgasmer etterhverandre og sprutet meg tom eller når jeg får orgasme uten sædsprut! Kan kontrollere sånn at jeg ikke spruter under orgasme, kan nesten få så mange orgasmer jeg bare gidder da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...