Gå til innhold

hva synes dere om venstre


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som kommer til¨å stemme på dette partiet. Andre som vil si nettopp hvorofr de ikke stemmer venstre, og hvilke saker som er de viktigste......

Føler at venstre havner litt i skyggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lekebøll

Jeg stemmer Venstre. Jeg og Lars. :briller:

Innrømmer med en gang at jeg ikke lengre har satt meg inn i partiprogrammet, eller politikk i det hele tatt, det siste året.

Men, det jeg føler Venstre gjør, i forhold til andre:

Venstre vet hva moderasjon er. De vet å se hver enkelt sak for seg, i stedet for å kjøre èn løype hele tiden.

Alle løsninger fungerer ikke i alle type saker, og dette tror jeg at Venstre tar hensyn til i sitt syn.

Du finner ikke SV-saueflokken der (alle er ikke like, og slik skal det heller ikke være), men du har fortsatt fokus på alle grupper i samfunnet (dvs avstand fra FrP).

Fokus på individet - i sak og person.

Det føler/tror jeg Venstre står for - og stemmer V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kommer til¨å stemme på dette partiet. Andre som vil si nettopp hvorofr de ikke stemmer venstre, og hvilke saker som er de viktigste......

Føler at venstre havner litt i skyggen

Jeg har stemt venstre noen ganger. Synes de representerer en god blanding av nogenlunde fornuftig økonomisk politikk og liberale verdier. Et stort problem er imidlertid at det er et lite parti, så ved stortingsvalg kan stemmen føles bortkastet (selv om de nå sitter i regjeringen).

Jeg som bor i Bergen er dessuten med på å stemme inn Sponheim når det er stortingsvalg, noe som er litt problematisk fordi jeg har problemer med folk som har et såpass oppblåst ego.

Vet faktisk ikke hva jeg skal stemme ved kommunevalget nå, blir kanskje Venstre eller Høyre eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Synes de representerer en god blanding av nogenlunde fornuftig økonomisk politikk og liberale verdier.

Nettopp derfor har jeg også sansen for Venstre. Har stemt V flere ganger i det siste og kommer til å stemme V nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dr. ian

Jepp, Spoonis trekker ned inntrykket av Venstre betraktelig :ler:

Jeg stemte Venstre før, fikk som regel flere partier med på kjøpet, og har nå gått over til å stemme DirekteDemokratene.

Sikkert fint, siden jeg sitter i styret der :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...