Gjest Singel Skrevet 30. november 2009 #1 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg må bare få blåst det ut. Jeg er da ei dame og har en i vennekretsen som "liker meg", er han sammen med en kamerat ringer han og spørr om jeg blir med en tur for å kikke. Da på et kjøpesenter e.l. Problemet for meg ligger i at han er snill,snill som et lam som vi sier, men han er lys i håret. Og av min naturlige grunn så har jeg bare vært sammen med mørk blonde,faller for de. Og faller ikke rett og slett for blonde gutter. Jeg er ikke et glansbilde selv.Noen som er lik meg der med tanke på å falle for enkelte gutter med den hårtypen? For han måtte jo bare vært en drømmemann og jeg lar hårfargen stoppe. Høres sprøtt ut, men fakta er det. Vi er alle forskjellige, men dette må dere bare respektere meg for. Håper på innsyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #2 Del Skrevet 30. november 2009 Tror det kanskje blir bedre når du starter i 10. klasse. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Del Skrevet 1. desember 2009 Tror det kanskje blir bedre når du starter i 10. klasse. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #4 Del Skrevet 1. desember 2009 dette må dere bare respektere meg for. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 1. desember 2009 #5 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Be ham farge håret da Bli med ham og hjelp til med å plukke ut den rette nyansen du faller for. Endret 1. desember 2009 av Serpica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuh Skrevet 1. desember 2009 #6 Del Skrevet 1. desember 2009 Vent til du treffer en du blir forelsket i, så er det nok ikke hårfargen som avgjør lenger. Jeg har selv spesielle preferanser (brunt/mørkt hår), men jeg tror at om jeg faller så faller jeg uavhengig av hårfarge. Du må nok bare treffe en som gir deg hjerteklapp. Vis han med både ord og handlinger at du ser på han som en kompis, og ikke noe mer, så han ikke går rundt og håper i det uendelige:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrus Skrevet 1. desember 2009 #7 Del Skrevet 1. desember 2009 Gutter (jeg er gutt selv) drar alltid den 'hva liker du best av blondiner og brunetter?', men når alt kommer et stykke så spiller vel det strengt talt ingen rolle. Synes det høres litt rart ut at du skal være så bastant på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jakten?! Skrevet 2. desember 2009 #8 Del Skrevet 2. desember 2009 Gutter (jeg er gutt selv) drar alltid den 'hva liker du best av blondiner og brunetter?', men når alt kommer et stykke så spiller vel det strengt talt ingen rolle. Synes det høres litt rart ut at du skal være så bastant på det.. Jeg er veldig bestemt på det faktisk,er helt sprøtt med tanke på hva jeg kan gå glipp av. De som er mørk blonde blir jeg mer tiltrukket av enn blonde. Mulig det kommer av at jeg kun har vært sammen med mørk blonde,og aldri blonde. Uansett så tror jeg alltid jeg kommer til å falle for den mørke typen,det ligger i min natur. Ser jeg en kjekk gutt klaffer det alltid med at han er mørk blond.Kan si at jeg aldri har syntes en blond gutt har vært kjekk i mine øyne når jeg har vært ute blant mange folk. Så skal jeg falle for han må det vært noe helt spesiellt som gjør det,kommer ikke naturlig hos meg etter så mange år. Kanskje derfor jeg er singel på 4 året hehe, jeg må bare le av meg selv av og til at det går ann,men det gjør det faktisk. Jeg er forberedt på mange kommentarer på det,men jeg ville bare ha et innspill på det. Blir vel på samme måte som noen som foretrekker blonde fremfor brunetter eller de med rødt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma mø Skrevet 3. desember 2009 #9 Del Skrevet 3. desember 2009 Er av samme person selv som faller for de blonde.Er naturlig vil jeg si og jeg forstår din situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå