Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 noen som har den? er den bra? enkel å finne ut av? og hvordan funker tastaturet..?
Marblecake Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Har hatt den en stund og den er genial, enkel å finne ut av? Vel det spørs egentlig på hvor "flink" man er med helt vanlig teknologi, du må nok innom marked for å laste ned Scandinavian keyboard. Den kommer jo rimelig basic, så er det opp til deg å laste ned det du vil ha av apps. Synest tastaturet funker fint, men jeg sender sjeldent sms, men funker like bra som iphone sin etter min mening. Nå kommer jo Android 2.0 og HTC sin versjon av den om ett par uker ser det ut som, og da blir den bare ennå bedre. Jeg kjører modda versjon så jeg kjører alt som root, overklokker cpu'en, og kjører swapper, og da lønner det seg å ha ett class 6 micro sd kort, siden man kjører swap filer fra minnekortet. Telefonen ble ihvertfall vesentlig raskere etter jeg bytta fra class 2 til class 6.
Zzyzx Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg har ikke Hero, men jeg har Magic. De er nesten helt like, bortsett fra ytre design og det at Hero har et annet brukergrensesnitt. Jeg er ekstremt fornøyd med min Magic, og tastaturet er helt ok å bruke. Man laster ned en liten tilleggspakke fra Market, så får man norsk tastatur og ordliste. Gjort på fem minutter. Dette er likt for magic og hero, så vidt jeg har forstått.
Gjest ts Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 så bra, tror jeg går for hero jeg da er egentlig litt dyr for meg som er student men håper jeg får pengene tilbake i kvaliteten og levetid..! er det vanskelig å laste ned de pakkene med norsk tastatur ol.? må man ordne mange innstillinger for å gjøre det?
Zzyzx Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Neida. Forhåndsinnstalert på telefonen finner du noe som heter Market. Alt du finner der inne er gratisprogrammer til telefonen. Hvis du laster ned via mobilnettet så koster det deg litt, helt avhengig av hvilket abonnement du har, men hvis du tar det via vanlig trådløst nett så er det helt gratis. Telefonen er ikke vanskelig å lære seg, det går på noen få dager. Ta en titt på denne tråden for veldig mange tips: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1081676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå