Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onsdag etter jobb?

Kan gå på skeidar og lampehuset.

Skrevet

Nå ble jeg kastet ut av altinn :kjefte:

Jeg vil jo bare vite hvordan det gikk i 2009 :cry:

Skrevet

Dakkar, er ikke altinn snill med deg :troest:

Vi kan gjerne gå da, men da må vi være litt kjappe for jeg skal rekke trening som begynner 1830 :nigo:

Skrevet

Hva skal du trene?

Jeg skal på yoga i morgen, poweryoga. Vet ikke helt hva det er for noe da men. Jeg får jo bruke yogamatten min.

Skrevet

Skal ha den beste spinningtimen jeg vet om :nigo:

Skrevet

Jeg kan også trene spinning nå, men tviler på at jeg kommer til å gjøre det.

Skrevet

Jeg fikk krampe i en legg når jeg trente spinning i 2001 eller 2002, og siden har jeg ikke trent spinning.

Skrevet

Spinningtimene på mitt treningssenter krasjer alltid med arbeidstidene mine. :snurt:

Skrevet

Jeg sykler hjemme selv jeg nå :nigo:

Skrevet
:tommelopp: Du er kjempeflink. :jepp:
Skrevet

:tommelopp: Du er kjempeflink. :jepp:

Det får vi nå se på.. fikk sykkelen i går.. :lol:

Skrevet

Kom du deg inn igjen på Altinn, trulta? Vi var inne der i stad og sjekka, huska passord fra i fjor og alt :sjarmor: Men vi får baksmell begge to da :kjefte:

Dere er så flinke til å trene her inne :klappe: Jeg må komme i gang igjen jeg og, men jeg går i det minste turer med hunden :hund:

Skrevet

Kom du deg inn igjen på Altinn, trulta? Vi var inne der i stad og sjekka, huska passord fra i fjor og alt :sjarmor: Men vi får baksmell begge to da :kjefte:

Dere er så flinke til å trene her inne :klappe: Jeg må komme i gang igjen jeg og, men jeg går i det minste turer med hunden :hund:

Usj.. baksmell er SÅ kjipt!! :(

Skrevet

Takk jenter :)

Jeg var forberedt på det da, for renta har jo gått ganske mye ned og samboeren leverte aldri inn det nye skattekortet jeg ordnet til han. Nå får vi bare passe på å betale inn litt ekstra i år, så vi slipper det samme neste år.

Skrevet

Jeg fikk også baksmell i fjor.. for første gang. "Bare" 1100 da, men det er jo penger det også!!

Skrevet

Virket fortsatt ikke hos meg :(

Hvorfor legger dem ikke ut til alle samtidig.

Skrevet (endret)

*

Endret av mia83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...