*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #161 Skrevet 3. desember 2009 Hei NoAngel Piffy: Jeg tør ikke. Nei, er du tullete. Tør jo ikke det jeg heller. Men det hadde vært sinnssykt kult
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #167 Skrevet 3. desember 2009 Overtid er VELDIG kjedelig!!! Gaahh
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #170 Skrevet 3. desember 2009 ÅÅåååååaaaahhhh, så lyst jeg fikk på sjokolade nå! Helg i morgen
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #171 Skrevet 3. desember 2009 Heldigvis ferdig for dagen. Banken ringte, skal møte med dem etter møte med eiendomsmegler i morgen, skal signere kjøpekontrakt. Har jobbintervju følelsen. Hmm. Må legge inn bilde av min pc.
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #172 Skrevet 3. desember 2009 Heldigvis ferdig for dagen. Banken ringte, skal møte med dem etter møte med eiendomsmegler i morgen, skal signere kjøpekontrakt. Har jobbintervju følelsen. Hmm. Må legge inn bilde av min pc. Den har jeg og sett på ! Er den bra?
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #173 Skrevet 3. desember 2009 Heldigvis ferdig for dagen. Banken ringte, skal møte med dem etter møte med eiendomsmegler i morgen, skal signere kjøpekontrakt. Har jobbintervju følelsen. Hmm. Må legge inn bilde av min pc. Så bra at banken ringte. Har du øvd på signaturen din? Stilig pc!
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #174 Skrevet 3. desember 2009 Den har jeg og sett på ! Er den bra? Nei så kult. Kan ikke svare om den er bra ennå, men dessuten så er jeg ikke akkurat ett teknisk geni. Så bra at banken ringte. Har du øvd på signaturen din? Stilig pc! Kanskje jeg bør øve på signatur i kveld!! *tenke tenke*
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #175 Skrevet 3. desember 2009 Eller du kan prioritere kg-kveld med oss.
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #176 Skrevet 3. desember 2009 Eller du kan prioritere kg-kveld med oss. Mye mulig at Kitten har rett
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #177 Skrevet 3. desember 2009 Eller du kan prioritere kg-kveld med oss. Enig!! Mye mulig at Kitten har rett Tommel opp for den! Men må nok lese igjennom kontrakten i kveld.
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #179 Skrevet 3. desember 2009 Enig!! Tommel opp for den! Men må nok lese igjennom kontrakten i kveld. Det kan du få lov til
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #180 Skrevet 3. desember 2009 jeg har hatt en fin dag! Har du Kitten? (var du som spurte meg). Har dere andre hatt en fin dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå