*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #161 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei NoAngel Piffy: Jeg tør ikke. Nei, er du tullete. Tør jo ikke det jeg heller. Men det hadde vært sinnssykt kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #162 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #163 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #164 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #165 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #166 Del Skrevet 3. desember 2009 Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 3. desember 2009 Overtid er VELDIG kjedelig!!! Gaahh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #168 Del Skrevet 3. desember 2009 Er du på jobb enda trulta??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #169 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #170 Del Skrevet 3. desember 2009 ÅÅåååååaaaahhhh, så lyst jeg fikk på sjokolade nå! Helg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #171 Del Skrevet 3. desember 2009 Heldigvis ferdig for dagen. Banken ringte, skal møte med dem etter møte med eiendomsmegler i morgen, skal signere kjøpekontrakt. Har jobbintervju følelsen. Hmm. Må legge inn bilde av min pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #172 Del Skrevet 3. desember 2009 Heldigvis ferdig for dagen. Banken ringte, skal møte med dem etter møte med eiendomsmegler i morgen, skal signere kjøpekontrakt. Har jobbintervju følelsen. Hmm. Må legge inn bilde av min pc. Den har jeg og sett på ! Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #173 Del Skrevet 3. desember 2009 Heldigvis ferdig for dagen. Banken ringte, skal møte med dem etter møte med eiendomsmegler i morgen, skal signere kjøpekontrakt. Har jobbintervju følelsen. Hmm. Må legge inn bilde av min pc. Så bra at banken ringte. Har du øvd på signaturen din? Stilig pc! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 3. desember 2009 Den har jeg og sett på ! Er den bra? Nei så kult. Kan ikke svare om den er bra ennå, men dessuten så er jeg ikke akkurat ett teknisk geni. Så bra at banken ringte. Har du øvd på signaturen din? Stilig pc! Kanskje jeg bør øve på signatur i kveld!! *tenke tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #175 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller du kan prioritere kg-kveld med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #176 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller du kan prioritere kg-kveld med oss. Mye mulig at Kitten har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller du kan prioritere kg-kveld med oss. Enig!! Mye mulig at Kitten har rett Tommel opp for den! Men må nok lese igjennom kontrakten i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #178 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også Acer-laptop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #179 Del Skrevet 3. desember 2009 Enig!! Tommel opp for den! Men må nok lese igjennom kontrakten i kveld. Det kan du få lov til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. desember 2009 #180 Del Skrevet 3. desember 2009 jeg har hatt en fin dag! Har du Kitten? (var du som spurte meg). Har dere andre hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå