Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min bestevennine som skal :)

Det skal bli gøy, jeg tipper vi kommer til å :ler: ganske mye den kvelden.

Skrevet

Gled deg til Dagfinn Lyngbø; jeg var med jobben for et par uker sida. Det var morsomt :jepp: Og er man fan av han er det garantert innertier :)

God helg :klem:

Skrevet

Så bra :klappe:

Jeg gleder meg allerede!

Noen som har peiling på data her? Det kommer ikke lyd fra min nå. Er det en sånn lyd av knapp jeg kan å trykt på?

Det står på lydstyrke.

Skrevet
Så bra :klappe:

Jeg gleder meg allerede!

Noen som har peiling på data her? Det kommer ikke lyd fra min nå. Er det en sånn lyd av knapp jeg kan å trykt på?

Det står på lydstyrke.

Min gamle pc holdt på sånn, aner ikke hva det var.. men det hjalp å starte på nytt ;)

Skrevet (endret)

Det kan være? men har du prøvd å starte på nytt som virre sier?

Endret av *appifany*
Skrevet

Lyden fungerer nå :hoppe:

Fungerte også etter at jeg skrev innlegget, kan det være at det var youtube sin lyd som ikke virket :klø:

Jeg går for den jeg.

Skrevet

Siden du har en såpass fersk pc, så kan det og være noen lyddrivere som mangler. Så om problemet fortsetter så kan du installere disse da.

Skrevet (endret)

Jeg har lyst på denne i grønn. Da matcher den min nydelig grønne kjole fra Praha. :strix:

Endret av The Kitten
Skrevet
Jeg har lyst på denne i grønn. Da matcher den min nydelig grønne kjole fra Praha. :strix:

Denne hva? Kom bare til forsiden...

Skrevet
Denne hva? Kom bare til forsiden...

En klokke. Jeg kommer til den når jeg trykker på linken. :klø:

Skrevet
Siden du har en såpass fersk pc, så kan det og være noen lyddrivere som mangler. Så om problemet fortsetter så kan du installere disse da.

Skeptisk du :fnise:

Skrevet

Jeg kommer bare til forsiden..

Skrevet

Jeg fant den ved å søke på Frost. Den var stilig! Noe litt utenom det vanlige som ikke alle andre har :)

Skrevet

I går kom jeg til forsiden på linken du sendte, i dag kom jeg til den røde klokken. :klø: Men det var litt tøft at det var dualtime :)

Skeptisk du :fnise:

Du ikke noe å være skeptisk over, det er sånn man må gjøre i allefall om du har windows 7 på pc'n.

Skrevet

Jeg lurer seriøst på om jeg skal faste i år, før påske altså. For å se hvordan det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...