Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det var dumt å gå på siden detsoteliv.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En side med de beste kakeoppskriftene EVER! Mye fristende der iallefall. Jeg har laget Oreo Dream Cake. Nesten FOR mektig, men kjempe-kjempegod! :sikle:

Skal prøve meg på Verdens Beste i dag med oppskrift fra den siden :jepp:

Gjest Cupcakes
Skrevet

oja, trudde det var noe snuskete siden trulta sa det var dumt å gå inn på den siden :fnise:

men da tror jeg at jeg kanskje skal gå inn på den siden selv , er lenge siden jeg har bakt skikkelig nå, men det er jo så moro, og ikke minst godt! :sikle:

Skrevet
oja, trudde det var noe snuskete siden trulta sa det var dumt å gå inn på den siden :fnise:

men da tror jeg at jeg kanskje skal gå inn på den siden selv , er lenge siden jeg har bakt skikkelig nå, men det er jo så moro, og ikke minst godt! :sikle:

Ja det er kjempegodt! Jeg sa forresten feil navn på kaken! Det er Oreo Cake Original jeg har laget. :jepp:

Skrevet

Jeg har fått i orden innboforsikring i dag jeg, jeg syns forsikringer er kjedelige greier :søvn:

Skrevet
Jeg har fått i orden innboforsikring i dag jeg, jeg syns forsikringer er kjedelige greier :søvn:

:fnise:

Skrevet (endret)

Hei :hallo: Er en stund siden jeg var her sist :sjenert: Har du skifta navn på dagboka di? :klø:

Endret av Guriane
Skrevet
Hei :hallo: Er en stund siden jeg var her sist :sjenert: Har du skifta navn på dagboka di? :klø:

:Nikke:

Det har jeg gjort!

:kaffekopp: snart helg :nigo:

Gleder meg til å sove lenge i morgen.

Skrevet
:Nikke:

Det har jeg gjort!

:kaffekopp: snart helg :nigo:

Gleder meg til å sove lenge i morgen.

:hoppe:

Skrevet

:tommelopp:

Har du en travel dag på jobb i dag?

Skal arkivere litt jeg.

Skrevet

Tja, den er ikke så ille som fredager vanligvis *bank i bordet*

Skrevet

Jeg har bestilt meg en cardigen og en treningsbh på h&m.

Jeg ville ha den cardiganen i annen farge, har den i svart, men måtte jo bestille noe annet også vettu.

Gjest Cupcakes
Skrevet

skjer a? :pasha:

jeg skjønner meg ikke på forsikringer, så før var det pappas jobb å ordne det for meg, nå er det samboer sin jobb.

er det de til 149,- du har kjøpt? må egentlig kjøpe flere sånne selv, eneste plaggene jeg bruker opp.

har hatt helg hele uken nesten jeg, men skal på jobb i morgen, go på :skaal: rett etterpå, gleder meg.

har du noen planer for helgen da?

Skrevet

:fnise: Kjenner meg overhodet ikke igjen :sjenert:

:hoho:

Skrevet

Jeg har nå bestilt billetter til Dagfinn Lyngbø sitt stand up show 12.mars :hoppe:

Gleder meg :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...