Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min far også vært innkalt til det. Så vidt jeg har skjønt, så er det bare en generell helsesjekk. :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min far også vært innkalt til det. Så vidt jeg har skjønt, så er det bare en generell helsesjekk. :opplyser:

:jepp:

Skrevet

:goodbye:

Her telles det ned til helg allerede ser jeg! Jeg starter ikke helt med det enda jeg da, men jeg gleder meg til fredag :jepp: Til helga skal samboreren min hjelpe foreldrene mine å flytte, mens jeg skal være hjemme :fnise: Fin arbeidsfordeling!

Litt misunnelig på The Kitten som skal (eller har reist?) til Praha. Kunne godt tenkt meg det selv, der har jeg ikke vært.

Skrevet
Hva er det da? Sånn bedriftshelsetjenestesak?

:slåss:

:fnise:

Det koster mye penger hvertfall.

Jeg har fått ett skjema jeg skal fylle ut. Og så må jeg ta med tisseprøve :rynker på nesen:

Jeg håper jeg ikke skal ta blodprøve.

Skrevet
Det koster mye penger hvertfall.

Jeg har fått ett skjema jeg skal fylle ut. Og så må jeg ta med tisseprøve :rynker på nesen:

Jeg håper jeg ikke skal ta blodprøve.

Dere må vel ikke betale det selv?

Skrevet

Tester ut den forhåpentligvis nye signaturen min? :nigo:

Skrevet

Det er vakkert *Appifany* virkelig vakkert. :hjerte:

Skrevet

Jeg har vært å signert ny treningsavtale i dag, fikk fancy kort (slikt minibankkort) koster 380 pr mnd, det syns jeg ikke er så veldig dyrt.

Blir spennende med nye instuktører, gleder meg til å lære nye trinn, men det blir jo litt skummelt når jeg ikke kjenner noen. Blitt kjent med mange der jeg trener nå.

:trene:

Dere må vel ikke betale det selv?

:riste: Men jeg ser jo alle fakturaene.

Skrevet

TRULTA HVA ER ADRESSEN DIN?

Skrevet
Det er vakkert *Appifany* virkelig vakkert. :hjerte:

Så flott den er!! :)

Signaturen min? :flau:

Trulta: Jeg har enda mitt første kort fra sats. Er sikker på at jeg er den eneste i verden med det kortet :fnise: Nå er det gått sport i å ta vare på det :ler:

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått adressen til Trulta. :snurt:

Skrevet

Du får sende det til den gamle adressen hennes da, foreldrene gir henne sikkert kortet når de treffes.

Skrevet

Hvor ble trulta plutselig av da?

Skrevet

Tjoho!

Jeg regner med at dere er borte nå.

Kaldt i dag :snø:

I dag er det trening :hoppe: Blir kjekt det! Litt kjedelig å ikke trene på mandager mer, har trent mandager i 3 år. Men det er noe på mandager på det nye treningssenteret.

Skrevet

Jeg kan ikke trene mandager :opplyser: Da blir jeg faktisk deprimert, for mandager er så tunge dager for meg. Men det er kanskje for at jeg trener styrke søndager, og er stiv å støl mandager :fnise:

Hva heter den nye plassen du trener på? Hørtes ut som en grei pris.

Skrevet

Oki. De store treningssentrene behøver ikke å være bedre, for å si det mildt. Men her er sats det beste som er. :sukk: Men det kommer to nye, og de skal jeg sjekke ut når de åpner :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...