mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1581 Skrevet 3. februar 2010 Dere er heldige som skal ut å reise snart!
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #1582 Skrevet 3. februar 2010 Vi er veldig heldige. Jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg ble invitert med.
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1583 Skrevet 3. februar 2010 Vi er veldig heldige. Jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg ble invitert med. Jeg er også veldig glad og takknemlig fordi vi får bo hos slektningen vår mens vi er på Island! Blir koselig å besøke henne og mannen hennes!
VirreVapp Skrevet 3. februar 2010 #1584 Skrevet 3. februar 2010 Jeg skal også ut og reise snart, skal til Paris
vidvandre Skrevet 3. februar 2010 #1585 Skrevet 3. februar 2010 Gnatta, Trulta (og alle andre) Jeg skal ikke reise noe sted, foreløpig. Men plutselig drar jeg min vei
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1586 Skrevet 4. februar 2010 Åhh så bra jeg ikke er den eneste, Vidvandre! Virre, når skal du til Paris? Det virker som en fin by. Jeg tror det er god mat i Frankrike.
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1587 Skrevet 4. februar 2010 Pasta Italia med kyllingfilet Dette trenger du: 800 g tagliatelle 8 stk kyllingfilet i biter smør til steking 3 båter hvitløk, hakket 20 stk soltørkete tomater i strimler 6 dl matfløte salt, pepper og soyasaus smak til med timian Antall porsjoner: 8 porsjoner Slik gjør du: Kok pastaen som anvist på pakken. Brun kyllingbitene i smør og krydre med salt og pepper. Rør inn hvitløk, tomater, paprika og matfløte og la det småkoke i noen minutter. Smak til med salt og pepper, soyasaus og timian. Server sausen over pastaen, gjerne medgodt brød til. Dagens middagstips! Syns den så veldig god ut. Men ett pussig antall, 8 stk.
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 #1588 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har vært i Paris. Det er en fin by, men ikke spesielt koselig? Og maten er søøøøt :gjeipe: Croissants spesielt. Jeg klarte ikke å spise frokosten på hotellet.
Gjest Cupcakes Skrevet 4. februar 2010 #1589 Skrevet 4. februar 2010 jeg har også hvert i Paris, men da gikk jeg i 7.kl, var faktisk siste turen vi dro på som famile, mamma og pappa skilte seg rett etterpå. husker ikke så mye, men er veødig fint der, syntes det var spesielt stas å være i eifeltårnet, vi måtte gå vi da, var så lang kø i heisene. men enig i at maten, spesielt forkosten kanskje var litt i søteste laget ja. nå skal jeg snart på jobbintervju! gruer meg, så veldig hyggelig om noen vil krysse noe fingre for meg
*appifany* Skrevet 4. februar 2010 #1590 Skrevet 4. februar 2010 jeg har også hvert i Paris, men da gikk jeg i 7.kl, var faktisk siste turen vi dro på som famile, mamma og pappa skilte seg rett etterpå. husker ikke så mye, men er veødig fint der, syntes det var spesielt stas å være i eifeltårnet, vi måtte gå vi da, var så lang kø i heisene. men enig i at maten, spesielt forkosten kanskje var litt i søteste laget ja. nå skal jeg snart på jobbintervju! gruer meg, så veldig hyggelig om noen vil krysse noe fingre for meg Lykke til!!! Krysser fingrene for deg !
trulta_ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1591 Skrevet 4. februar 2010 Lykke til, Cupcakes! *tvi tvi* Jeg sitter her med en kopp te jeg. Solbær er smaken i dag. I kveld er det aerobic, jeg var ikke sist torsdag, så kanskje de andre har lært seg ett nytt trinn eller to, eller ikke to. For så fort går det ikke med den instruktøren. Jeg har kanskje meldt meg inn på ett nytt treningssenter i dag, sendte mail til dem. Det koster 380 pr mnd der, det er ikke så gale. Ca hundre pr uke. Jeg er jo på trening noen ganger i uken, så det blir ikke så mye pr gang.
Gjest Ulva35 Skrevet 4. februar 2010 #1593 Skrevet 4. februar 2010 Trulta I måned og en uke igjen. Lurer på hvordan det skal gå jeg, med all snøen som er rundtomkring. Ha en fortsatt fin dag
Gjest Cupcakes Skrevet 4. februar 2010 #1594 Skrevet 4. februar 2010 jeg tror intervjuet gikk bra, men har ingen peiling om jeg får den jobben da det var mange som hadde søkt. fortsett og krysse fingre, tær og annet som kan krysses frem til onsdagen hatt en fin dag trulta?
The Kitten Skrevet 4. februar 2010 #1595 Skrevet 4. februar 2010 Jeg så ikke før nå at du hadde vært på intervju, Cupcakes. Jeg krysser fingrene for at det gikk bra. X Hva slags jobb er det?
Gjest Cupcakes Skrevet 4. februar 2010 #1596 Skrevet 4. februar 2010 (endret) det er en butikksjef jobb, så hadde hvert utrolig morsomt å få den håper det hjelper med kryssete fingre! Endret 4. februar 2010 av Cupcakes
mia83 Skrevet 4. februar 2010 #1597 Skrevet 4. februar 2010 Jeg krysser også fingrene for deg! Ei venninne og jeg var i Paris i desember 2008 og vi gikk også opp i Eiffeltårnet. Det var 668 trappetrinn såvidt jeg husker.. Og så gikk vi opp i Triumfbuen etterpå, og det er over 250 trappetrinn. Det ble mange trapper den dagen.. Vi spiste ikke frokost på hotellet vi. Ble litt skuffet over en litt fin restaurant der.. kjøpte salat, og den var ikke god.. og fæl blank dressing med sennepsfrø i.. Men det var ålreit å se byen og jeg vil tilbake dit Men ikke til det hotellet og ikke den restauranten...
trulta_ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #1599 Skrevet 5. februar 2010 Kjedelig at du går før meg da Må sitte her alene jeg da :cry: Men uansett..... snart helg Jeg må kjøpe ei bursdagsgave, noen som har ett forslag? Har ikke fått ønskeliste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå