*appifany* Skrevet 3. februar 2010 #1561 Del Skrevet 3. februar 2010 Hørtes veldig godt ut med kakao. Jeg tok en oppskrift på en type kaffe, den må jeg teste ut en gang. Veldig greit når Ica har slike oppskrifter, slik at du bare kan ta med deg en eller to. I dag er det kaldt 11 minus var det tidligere, brr. Og det er veldig kaldt her. Jeg venter fortsatt på våren jeg. I går var det like kaldt her. Men i dag er det bare 4 minus ute. OG det skal visst bli 0 til helga. Og :snø: Det er flott at vi faktisk ha 4 årstider i Norge og slikt, men sommeren kunne helt klart vært lengere. Vi har ikke vår her før i Mai. DET er lenge å vente på vår/sommer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1562 Del Skrevet 3. februar 2010 Oj, det er sen vår. Jeg er også glad vi har 4 årstider, men syns årstiden vinter har vært så lang, kald og "snøete" Kanskje vi får en nydelig vår og en knallfin sommer. Det er lov å håpe hvertfall. Jeg har lyst å kjøpe meg en treningstopp på treningssenteret i dag jeg. Må prøve den først, helst før trening Og så var den øyenskygge på en artikkel her på kg så nydelig. Enda jeg har ganske mange øyenskygger, og bruker jo aldri (så og si) opp øyenskygger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1563 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har kjøpt meg denne hårkuren hos frisøren i dag. Den skal visst være bra Fikk den for 175 istedenfor 199 ettersom jeg er halvveis i slekt med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1564 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen andre som har fått rar pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1565 Del Skrevet 3. februar 2010 Hello Dear, I am delighted to hear from you. My name is Zenab Hassan, 22 years old girl .I am sorry if this mail will come to you as an embarrassment or a surprise, I just felt like empting myself to you, after my fasting and prayer ,I decided to confide in you, as i faced with total frustration and hardship. My Ernest prayer is that you find this mail in good health and blessings. I am presently residing in Abidjan,Cote d'Ivoire. I have decided to contact you with greatest delight and personal respect.Well, I am Zenab Hassan,the only daughter of late Dr.Hassan kolonga late former Director of finance Sierra-Leone diamond and mining corporation.Few days before the death my father, he confided in me and ordered me to go to his underground safe and move out immediately, with a Deposit Agreement and Cash Receipt he made with a BANK in Abidjan Cote d'Ivoire where he deposited USD$6.2 million dollars cash(SIX MILLION,TWO HUNDRED THOUSAND DOLLARS).This money was made from the sales of Gold and Diamond by my father and he have already decided to usethis money for future investment of the family. Thereafter, I rushed down to Abidjan with these two documents and confirmed thedeposit of the fund by my father. Also I have been granted political stay as a Refugee camp by the Government of Cote d'Ivoire.Meanwhile, my father haveinstructed me to look for a trusted foreigner who can assist me to move out this money from Cote d'Ivoire immediately for investment.Based on this,I solicit for your assistance to transfer this fund into your Account, but I will demand for the following requirement: (1) Could you be able to introduce me to a profitable business venture that would not require much technical expertise in your country where part of this fund will be invested? (2) Your full name. (3) Your residential house address. (4) Your direct telephone and fax number. (5) Your age (6) Marital status. Please, all these requirements are urgently needed as it will enable me to establish a stronger business relationship with you hence I will like you to bethe general overseer of the investment there after. I am trusthing you and I will please want you to handle this transaction based on the trust I have established on you. For your assistance in this transaction, I have decided to offer you 25% percent commission of the total amount at the end of this business. The security of this business is very important to me and as such,I would like you to keep this business very confidential.If you are willing to assist me. Please kindly reply me immediately. I shall expect your urgent response.at ([email protected]) Thank's From Zenab Hassan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 3. februar 2010 #1566 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg har ikke fått det. kanskje du kan melde fra til moddene? er sikkert noe spam, virus ting alla det man kan få på vanlige mailer. ellers, har du en fin dag? skal snart på jobb jeg da, må bare gjøre litt og finne bilen under all snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 3. februar 2010 #1567 Del Skrevet 3. februar 2010 Slett hele mailen, ikke noe å bry seg om, sier nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1568 Del Skrevet 3. februar 2010 Slett hele mailen, ikke noe å bry seg om, sier nå jeg da Jeg har fått den, blokkert senderen og rapportert til moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #1569 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har også fått den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1570 Del Skrevet 3. februar 2010 Brukeren blir sikkert slettet. Mia har sagt ifra, så jeg gjorde ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #1571 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg sa heller ikke fra. Jeg leste en setning og tenkte "for noe tull" deretter lukket jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1572 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg leste den heller ikke. Gidder hvertfall ikke lese det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #1573 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tror ikke det står så mye som er verdt å få med seg. Nå skal jeg hente posten. Vil du være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1574 Del Skrevet 3. februar 2010 Som moralsk støtte? Jeg kan bli med så lenge vi ikke risikerer å møte på hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #1575 Del Skrevet 3. februar 2010 Det kan vi risikere, men den er veldig snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1576 Del Skrevet 3. februar 2010 *skjelver i buksa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. februar 2010 #1577 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har hentet posten. Det var ingenting til meg, kun til min far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1578 Del Skrevet 3. februar 2010 uff da Flere skuffelser på samme dag. PM var ikke bare til deg, og ikke en ting i posten til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2010 #1579 Del Skrevet 3. februar 2010 Brukeren blir sikkert slettet. Mia har sagt ifra, så jeg gjorde ikke det. Fikk svar fra mod nå om at brukeren er slettet Jeg fikk heller ikke post i dag. Eller jo forsåvidt. VI fikk nye kort fra Europeiske. Gyldig fra 1. mars. Det er jo bra ettersom jeg skal ut og reise 6. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1580 Del Skrevet 3. februar 2010 Dere er heldige som skal ut å reise snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå