trulta_ Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1541 Del Skrevet 2. februar 2010 Men sommer i boken er aldri feil altså!! Sol kom til meg Solen er min beste venn Jeg prøver tappert å synge slik at sol og varme skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1542 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg ser at du ignorerete tilbudet mitt om gul :snø: Hvordan går det med tungen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. februar 2010 #1543 Del Skrevet 2. februar 2010 Innom å sier hei(er litt hektisk på jobben, men akkurat nå streiker systemene mine såe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1544 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei til deg også. Jeg drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 2. februar 2010 #1545 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) her :snø: det enda mer igjen, tor vi kan lage MANGE hvis vi gidder, men det er jo så ute at jeg helst vil slippe å gå ut, men er nødt til å gå ut i dag for skal på jobb. Endret 2. februar 2010 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1546 Del Skrevet 2. februar 2010 her :snø: det enda mer igjen, tor vi kan lage MANGE hvis vi gidder, men det er jo så ute at jeg helst vil slippe å gå ut, men er nødt til å gå ut i dag for skal på jobb. Tenk på hvor heldig du er som har en jobb å gå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1547 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg ser at du ignorerete tilbudet mitt om gul :snø: Hvordan går det med tungen din? Beklager. Men takk, liker best hvit snø jeg. Pussig. Jeg kjenner det i tungen i dag også, men mindre enn i går, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1548 Del Skrevet 2. februar 2010 Beklager. Men takk, liker best hvit snø jeg. Pussig. Jeg kjenner det i tungen i dag også, men mindre enn i går, heldigvis. JEg håper det går over i løpet av dagen. Jeg må på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 2. februar 2010 #1549 Del Skrevet 2. februar 2010 Tenk på hvor heldig du er som har en jobb å gå til. jeg er veldig glad for alle de timene jeg får på jobben nå jeg er litt kaos fortiden der nemlig... skulle bare ønske det var mindre snø ute..har litt ansgt etter jeg krasjet litt med bilen her forrige uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1550 Del Skrevet 2. februar 2010 jeg er veldig glad for alle de timene jeg får på jobben nå jeg er litt kaos fortiden der nemlig... skulle bare ønske det var mindre snø ute..har litt ansgt etter jeg krasjet litt med bilen her forrige uke... Det skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2010 #1551 Del Skrevet 2. februar 2010 Godt at det gikk bra med deg da Cupcakes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1552 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har vurdert å lage meg te i en hel time nå. Sannsynligvis blir det til at jeg dropper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 2. februar 2010 #1553 Del Skrevet 2. februar 2010 Godt at det gikk bra med deg da Cupcakes! tusen takk! er veldig glad for det selv ja Jeg har vurdert å lage meg te i en hel time nå. Sannsynligvis blir det til at jeg dropper det. kanskje du vil lage kakao? det er jo veldig godt nå som det er skikkelig hufse vær ute finnes jo masse god te også, nå fikk jeg lyst på te også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2010 #1554 Del Skrevet 2. februar 2010 tusen takk! er veldig glad for det selv ja kanskje du vil lage kakao? det er jo veldig godt nå som det er skikkelig hufse vær ute finnes jo masse god te også, nå fikk jeg lyst på te også! The Kitten unngår sukker, så hun vil nok ikke lage seg kakao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1555 Del Skrevet 2. februar 2010 Nettopp, men egentlig høres kakao veldig godt ut. Kanskje kan kan kjøpe rismelk og kjøpe kakaopulver? Da slipper jeg sukkeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2010 #1556 Del Skrevet 2. februar 2010 Nettopp, men egentlig høres kakao veldig godt ut. Kanskje kan kan kjøpe rismelk og kjøpe kakaopulver? Da slipper jeg sukkeret. Er det ikke sukker i kakaopulver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. februar 2010 #1557 Del Skrevet 2. februar 2010 Er det ikke sukker i kakaopulver? Jeg tror ikke det. Jeg tenker på skikkelig kakaopulver, ikke o'boy o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 2. februar 2010 #1558 Del Skrevet 2. februar 2010 så flink du er kitten som ungår sukker, det hadde aldri jeg klart gitt.. har fått samboer til å lage ordentlig god kakao til meg nå måtte sjekke innholdet, og ja du kan gjøre sånn med skikkelig kakao pulver, sjekket på pakken nemlig og den inneholder ikke sukker, og samboer sa det også, og at det må man blande inn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. februar 2010 #1559 Del Skrevet 2. februar 2010 mmmmm...kakao... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1560 Del Skrevet 3. februar 2010 Hørtes veldig godt ut med kakao. Jeg tok en oppskrift på en type kaffe, den må jeg teste ut en gang. Veldig greit når Ica har slike oppskrifter, slik at du bare kan ta med deg en eller to. I dag er det kaldt 11 minus var det tidligere, brr. Og det er veldig kaldt her. Jeg venter fortsatt på våren jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå