mia83 Skrevet 29. januar 2010 #1521 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg slipper å måke snø, det er sin jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #1522 Del Skrevet 30. januar 2010 Lørdag Lørdag er en fin dag. I dag har jeg vært på trening. Det var litt tungt å stå opp tidlig når jeg har fri, men det er så godt etterpå. Utrolig godt å trene tidlig om morgenen. Men kjente at det var litt tungt i begynnelsen av timen, litt stiv fra i går, men det går over Trente forresten stepmix i dag, det er 1 minutt på step og 1 minutt styrke, bruker da manualer. Nå skal jeg se en episode eller 2 av Ugly Betty. Ha en super dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. januar 2010 #1523 Del Skrevet 30. januar 2010 Lørdag Lørdag er en fin dag. I dag har jeg vært på trening. Det var litt tungt å stå opp tidlig når jeg har fri, men det er så godt etterpå. Utrolig godt å trene tidlig om morgenen. Men kjente at det var litt tungt i begynnelsen av timen, litt stiv fra i går, men det går over Trente forresten stepmix i dag, det er 1 minutt på step og 1 minutt styrke, bruker da manualer. Nå skal jeg se en episode eller 2 av Ugly Betty. Ha en super dag alle sammen Jeg er 100 % i at det er godt å om morgenen. Ha en fin kveld, Trulta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 31. januar 2010 #1524 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg slipper å måke snø, det er sin jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #1525 Del Skrevet 31. januar 2010 Vil du ha litt :snø: Trulta? Det kom masse her i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #1526 Del Skrevet 31. januar 2010 Kitten! Det er nok :snø: her, det skal være kaldt i hele :snø: og kaldt i hele februar og snufs. Sommer, det er det jeg vil ha Sommer, det er det som er bra Sooooooommer Sooooooommer og skolefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2010 #1527 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg vil også ha sommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2010 #1528 Del Skrevet 31. januar 2010 Kitten! Det er nok :snø: her, det skal være kaldt i hele :snø: og kaldt i hele februar og snufs. Sommer, det er det jeg vil ha Sommer, det er det som er bra Sooooooommer Sooooooommer og skolefri Sikker? Vi har både hvit og gul :snø: Hvorfor ikke nyte at vi har fire forskjellige årstider i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. januar 2010 #1529 Del Skrevet 31. januar 2010 Det hadde vært fint med vår/sommer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1530 Del Skrevet 1. februar 2010 Det hadde vært fint med vår/sommer da I fjor hadde vi bare en lang vår... evt 3 uker sommer og laaaang høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1531 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg bet meg selv i tungen i morres, og jeg har fortsatt vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 1. februar 2010 #1532 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg bet meg selv i tungen i morres, og jeg har fortsatt vondt det er ikke noe godt å bite seg i tungen, hvertfall ikke når en biter så hardt at det lager lyd håper du har hatt en fin dag til tross for tunge biting. her har jeg sluppet pusejenta inn og ut i helde dag, hun er veldig ubesluttsom nå som det er så kaldt. heldigvis har det ikke snødd i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1533 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg bet meg selv i tungen i morres, og jeg har fortsatt vondt Det gjør vondt ei stund ja! Det samme gjelder om man brenner seg på tunga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. februar 2010 #1534 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg bet meg selv i tungen i morres, og jeg har fortsatt vondt Håper det går bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1535 Del Skrevet 1. februar 2010 Det gjør jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1536 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg kjenner det fortsatt, og det er jo tolv timer siden, jeg bet tydeligvis veldig hardt Jeg har nå meldt meg ut av en bokklubb og en dvdklubb, flinke jenta *klapper seg selv stolt på skuldra* Bare 3 bokklubber igjen nå. Hmm.. Bør kanskje melde meg ut av minst 1 til, jeg er nå medlem i krimklubben, bestselgerklubben og den norske bokklubben (tror det er det den heter) Lurer på om det blir den siste jeg. Tenke litt til på det. Kanskje best å melde meg ut av alle sammen. Mandagskvelder er kjedelige Pluss at jeg er ferdig med sesong 3 av Ugly Betty, den siste episoden var trist, og så nydelig sang helt på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1537 Del Skrevet 1. februar 2010 Du kan få komme hit og støvsuge hvis du kjeder deg.. Jeg må ha plettfritt hus til onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. februar 2010 #1538 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg kjenner det fortsatt, og det er jo tolv timer siden, jeg bet tydeligvis veldig hardt Jeg har nå meldt meg ut av en bokklubb og en dvdklubb, flinke jenta *klapper seg selv stolt på skuldra* Bare 3 bokklubber igjen nå. Hmm.. Bør kanskje melde meg ut av minst 1 til, jeg er nå medlem i krimklubben, bestselgerklubben og den norske bokklubben (tror det er det den heter) Lurer på om det blir den siste jeg. Tenke litt til på det. Kanskje best å melde meg ut av alle sammen. Mandagskvelder er kjedelige Pluss at jeg er ferdig med sesong 3 av Ugly Betty, den siste episoden var trist, og så nydelig sang helt på slutten. Mandagskvelder er ganske deilige. Da er uka begynt, og det er ikke lenge igjen til helg Last ned How I met your mother Kjempegøy serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2010 #1539 Del Skrevet 1. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 #1540 Del Skrevet 1. februar 2010 *puster sommer inn i boka* :sol: Litt feil tid på døgnet, men Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå