Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg slipper å måke snø, det er :bigfoot: sin jobb! :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: Lørdag :hoppe:

Lørdag er en fin dag.

I dag har jeg vært på trening. Det var litt tungt å stå opp tidlig når jeg har fri, men det er så godt etterpå. Utrolig godt å trene tidlig om morgenen.

Men kjente at det var litt tungt i begynnelsen av timen, litt stiv fra i går, men det går over :nigo:

Trente forresten stepmix i dag, det er 1 minutt på step og 1 minutt styrke, bruker da manualer.

Nå skal jeg se en episode eller 2 av Ugly Betty.

Ha en super dag alle sammen :)

Skrevet
:hoppe: Lørdag :hoppe:

Lørdag er en fin dag.

I dag har jeg vært på trening. Det var litt tungt å stå opp tidlig når jeg har fri, men det er så godt etterpå. Utrolig godt å trene tidlig om morgenen.

Men kjente at det var litt tungt i begynnelsen av timen, litt stiv fra i går, men det går over :nigo:

Trente forresten stepmix i dag, det er 1 minutt på step og 1 minutt styrke, bruker da manualer.

Nå skal jeg se en episode eller 2 av Ugly Betty.

Ha en super dag alle sammen :)

:vinke:

Jeg er 100 % :enig: i at det er godt å :trene: om morgenen. :jepp:

Ha en fin kveld, Trulta. :klem:

Skrevet

Vil du ha litt :snø: Trulta? Det kom masse her i går. :opplyser:

Skrevet

:riste: Kitten!

Det er nok :snø: her, det skal være kaldt i hele :snø: og kaldt i hele februar :sukk: og snufs.

Sommer, det er det jeg vil ha

Sommer, det er det som er bra

Sooooooommer

Sooooooommer og skolefri :romeo:

Skrevet

Jeg vil også ha sommer snart!

Skrevet
:riste: Kitten!

Det er nok :snø: her, det skal være kaldt i hele :snø: og kaldt i hele februar :sukk: og snufs.

Sommer, det er det jeg vil ha

Sommer, det er det som er bra

Sooooooommer

Sooooooommer og skolefri :romeo:

Sikker? Vi har både hvit og gul :snø: :opplyser:

Hvorfor ikke nyte at vi har fire forskjellige årstider i Norge? :hoppe:

Skrevet

Det hadde vært fint med vår/sommer da :sjenert:

Skrevet
Det hadde vært fint med vår/sommer da :sjenert:

I fjor hadde vi bare en lang vår... evt 3 uker sommer og laaaang høst.

Skrevet

Jeg bet meg selv i tungen i morres, og jeg har fortsatt vondt :klaske:

Gjest Cupcakes
Skrevet

det er ikke noe godt å bite seg i tungen, hvertfall ikke når en biter så hardt at det lager lyd :snurt:

håper du har hatt en fin dag til tross for tunge biting.

her har jeg sluppet pusejenta inn og ut i helde dag, hun er veldig ubesluttsom nå som det er så kaldt. heldigvis har det ikke snødd i dag!

Skrevet

Det gjør vondt ei stund ja! Det samme gjelder om man brenner seg på tunga.

Skrevet

:troest:

Håper det går bedre nå :nigo:

Skrevet

Jeg kjenner det fortsatt, og det er jo tolv timer siden, jeg bet tydeligvis veldig hardt :fnise:

Jeg har nå meldt meg ut av en bokklubb og en dvdklubb, flinke jenta *klapper seg selv stolt på skuldra*

Bare 3 bokklubber igjen nå. Hmm.. Bør kanskje melde meg ut av minst 1 til, jeg er nå medlem i krimklubben, bestselgerklubben og den norske bokklubben (tror det er det den heter) Lurer på om det blir den siste jeg. Tenke litt til på det.

Kanskje best å melde meg ut av alle sammen.

Mandagskvelder er kjedelige :sukk:

Pluss at jeg er ferdig med sesong 3 av Ugly Betty, den siste episoden var trist, og så nydelig sang helt på slutten.

Skrevet

Du kan få komme hit og støvsuge hvis du kjeder deg.. :fnise: Jeg må ha plettfritt hus til onsdag :)

Skrevet
Jeg kjenner det fortsatt, og det er jo tolv timer siden, jeg bet tydeligvis veldig hardt :fnise:

Jeg har nå meldt meg ut av en bokklubb og en dvdklubb, flinke jenta *klapper seg selv stolt på skuldra*

Bare 3 bokklubber igjen nå. Hmm.. Bør kanskje melde meg ut av minst 1 til, jeg er nå medlem i krimklubben, bestselgerklubben og den norske bokklubben (tror det er det den heter) Lurer på om det blir den siste jeg. Tenke litt til på det.

Kanskje best å melde meg ut av alle sammen.

Mandagskvelder er kjedelige :sukk:

Pluss at jeg er ferdig med sesong 3 av Ugly Betty, den siste episoden var trist, og så nydelig sang helt på slutten.

Mandagskvelder er ganske deilige. Da er uka begynt, og det er ikke lenge igjen til helg :fnise:

Last ned How I met your mother ;) Kjempegøy serie :)

Skrevet

*puster sommer inn i boka* :sol: :sol: :sol:

Litt feil tid på døgnet, men :nigo:

Natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...