Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink!!!! :klappe: Fine tickeren!

Skrevet

Jeg gleder meg til å lage meg ny ticker i kveld :hoppe:

Skrevet

Skal du prøve å ha to tickere, Mia?

Slik som NA har.

Skrevet

Slik som NA har.

:jepp: det skal jeg!

Skrevet
Ja, er ingenting som frister. Men man må jo få i seg mat. Såe. da ble det tørre skiver :fnise:

Da jeg lå med salmonella i Bulgaria i sommer, lå jeg våken hele natten for å få presset ned en tørr brødskive uten pålegg :opplyser: Det var det eneste som gikk ned sånn halvveis ;)

Slik som NA har.

Da jeg hadde to, fikk jeg beskjed fra en av moderatorene at den ene måtte slettes :snurt:

Skrevet
Da jeg lå med salmonella i Bulgaria i sommer, lå jeg våken hele natten for å få presset ned en tørr brødskive uten pålegg :opplyser: Det var det eneste som gikk ned sånn halvveis ;)

Da jeg hadde to, fikk jeg beskjed fra en av moderatorene at den ene måtte slettes :snurt:

NoAngel har jo to..

Skrevet

Oh, salmonella i Bulgaria hørtes ikke godt ut. Ja, av og til når man er syk så er det merkelig hva kroppen på en måte sier ifra om.

Skrevet (endret)

:vinke:

I dag er det håndballkamp, gleder meg, men tror ikke at Norge klarer å komme til en semifinale.

Norge må vinne med minst 4 mål og Kroatia må slå Danmark. Det blir spennende! :duskedame:

I kveld er det aerobic.

Det har kommet mye :snø: her i løpet av natten :sukk:

Endret av trulta_
Skrevet

Det har kommet snø her også. :nigo:

Jeg skal gå tur i snøen senere. :hoppe:

Skrevet

Her er det omtrent ingen :snø:

Skrevet

Du kan godt få :snø: fra meg altså, her er det nok!

Skrevet

Kan jeg også få litt?

Skrevet

:hoppe: Seff min venn :)

Lurer på om P4 er ferdig med den stygge sangen nå.

Skrevet

:helen:

Hvilken sang var det?

Skrevet

I går regnet det hele dagen, før det frøs på igjen på kvelden :opplyser: I dag kom det snø igjen :sukk:

Kjempebra kjøreforhold :ironi:

Bilene ligger jo strødd rundt om i grøftene på veiene her :ler:

Dessuten er det en idiotisk brøtemaskin som bestandig lager en halvmeter med brøytekant rett foran carporten min :snurt:

Skrevet
I går regnet det hele dagen, før det frøs på igjen på kvelden :opplyser: I dag kom det snø igjen :sukk:

Kjempebra kjøreforhold :ironi:

Bilene ligger jo strødd rundt om i grøftene på veiene her :ler:

Dessuten er det en idiotisk brøtemaskin som bestandig lager en halvmeter med brøytekant rett foran carporten min :snurt:

:troest: Det hadde vært mye bedre om snøen kom ferdig måket. :jepp:

Skrevet
:troest: Det hadde vært mye bedre om snøen kom ferdig måket. :jepp:

:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...