Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, det er jo litt skummelt. Og skal ha det oppe til vurdering :) Kanskje ha aniktet mitt som profilbildet her på KG en stund?

Jeg har faktisk en FB-profil da, men den er ikke i bruk. (hadde den for å se bilder fra bryllupet til storesøstra mi, festen til ei venninne og dattera til ei anna :nigo: ) Er det ikke slik at FB-profilen er der for enig og alltid? Umulig å slette. Ganske urovekkende i grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooh crap!!

Er det virkelig mulig?!?

Bedre med håndballjentene, bruker å vinne dem :sjenert:

Skrevet
Hehe, det er jo litt skummelt. Og skal ha det oppe til vurdering :) Kanskje ha aniktet mitt som profilbildet her på KG en stund?

Jeg har faktisk en FB-profil da, men den er ikke i bruk. (hadde den for å se bilder fra bryllupet til storesøstra mi, festen til ei venninne og dattera til ei anna :nigo: ) Er det ikke slik at FB-profilen er der for enig og alltid? Umulig å slette. Ganske urovekkende i grunn.

Man kan slette FB vel. Jeg vet om en som døde som hadde profil, og den er slettet.

Skrevet

Hvis man dør (hvis ja, ikke når) kan pårørende velge om profilen skal slettes eller om den skal bli gjort om til en minneprofil. :opplyser:

Skrevet
Hvis man dør (hvis ja, ikke når) kan pårørende velge om profilen skal slettes eller om den skal bli gjort om til en minneprofil. :opplyser:

OK

Skrevet

Ja, ellers blir den stående. Jeg prøvde meg på det for noen år siden, å den ble bare stående, så jeg åpnet den like gjerne igjen og slettet alt selv som stod der :opplyser: Vet ikke om det er sånn lengre da...

Skrevet
Ja, ellers blir den stående. Jeg prøvde meg på det for noen år siden, å den ble bare stående, så jeg åpnet den like gjerne igjen og slettet alt selv som stod der :opplyser: Vet ikke om det er sånn lengre da...

Få se da.. med et bilde av deg.. ;)

Skrevet

*snakke om noe annet* Damdida! Jeg er sulten!

Skrevet
*snakke om noe annet* Damdida! Jeg er sulten!

:fy_fy:

Men det er et godt tegn hvis du er det da :)

Skrevet

Ja, har ikke hatt det største inntaket av mat i dag. Men det ble et par colabokser. :sjenert:

Skrevet
Ja, har ikke hatt det største inntaket av mat i dag. Men det ble et par colabokser. :sjenert:

Bra du har fått i deg NOE iallefall!

Skrevet

Ingenting er som colabokser når man er syk :)

Skrevet

Nei da må man spise det som frister hvis man skal få i seg noe.

Skrevet

Ja, er ingenting som frister. Men man må jo få i seg mat. Såe. da ble det tørre skiver :fnise:

Skrevet
Ja, er ingenting som frister. Men man må jo få i seg mat. Såe. da ble det tørre skiver :fnise:

:fnise:

Skrevet
Ingenting er som colabokser når man er syk :)

Helst cola på glassflaske :jepp:

Skrevet
Helst cola på glassflaske :jepp:

Ja den er absolutt best! Nå fikk jeg lyst på det.. ;)

Skrevet
Ja den er absolutt best! Nå fikk jeg lyst på det.. ;)

Jeg og :fnise:

Skrevet

Jeg har akkurat drukket julebrus da :)

Skrevet

Jeg drikker egentlig ikke brus i hverdagene :sjenert: Å glasscola, ja :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...