Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Hehe, det er jo litt skummelt. Og skal ha det oppe til vurdering :) Kanskje ha aniktet mitt som profilbildet her på KG en stund?

Jeg har faktisk en FB-profil da, men den er ikke i bruk. (hadde den for å se bilder fra bryllupet til storesøstra mi, festen til ei venninne og dattera til ei anna :nigo: ) Er det ikke slik at FB-profilen er der for enig og alltid? Umulig å slette. Ganske urovekkende i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det er jo litt skummelt. Og skal ha det oppe til vurdering :) Kanskje ha aniktet mitt som profilbildet her på KG en stund?

Jeg har faktisk en FB-profil da, men den er ikke i bruk. (hadde den for å se bilder fra bryllupet til storesøstra mi, festen til ei venninne og dattera til ei anna :nigo: ) Er det ikke slik at FB-profilen er der for enig og alltid? Umulig å slette. Ganske urovekkende i grunn.

Man kan slette FB vel. Jeg vet om en som døde som hadde profil, og den er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man dør (hvis ja, ikke når) kan pårørende velge om profilen skal slettes eller om den skal bli gjort om til en minneprofil. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man dør (hvis ja, ikke når) kan pårørende velge om profilen skal slettes eller om den skal bli gjort om til en minneprofil. :opplyser:

OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ellers blir den stående. Jeg prøvde meg på det for noen år siden, å den ble bare stående, så jeg åpnet den like gjerne igjen og slettet alt selv som stod der :opplyser: Vet ikke om det er sånn lengre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ellers blir den stående. Jeg prøvde meg på det for noen år siden, å den ble bare stående, så jeg åpnet den like gjerne igjen og slettet alt selv som stod der :opplyser: Vet ikke om det er sånn lengre da...

Få se da.. med et bilde av deg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ikke hatt det største inntaket av mat i dag. Men det ble et par colabokser. :sjenert:

Bra du har fått i deg NOE iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...