Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg er her nå. Gidder ikke se slutten av kampen. Det blir tap som jeg sa. Som vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er bra at Norge taper, for da kommer Mia her. :nigo:

Skrevet
:sur:

Vi andre ville tatt det som en kompliment og sagt "takk" men folk er nå forskjellige...

Skrevet
Vi andre ville tatt det som en kompliment og sagt "takk" men folk er nå forskjellige...

:fnise: Er jo seff hyggelig at dere vil ha meg her da. :nigo:

Skrevet

Jeg glemte å ta algene mine i kveld. :sur:

Skrevet

Jeg har kjøpt en ny bukse i dag. :opplyser:

Skrevet
Jeg glemte å ta algene mine i kveld. :sur:

Har du akvarium? :klø:

Skrevet (endret)
Har du akvarium? :klø:

:fnise::riste: Jeg :spise: alger

Endret av The Kitten
Skrevet (endret)
:fnise::riste: Jeg :spise: alger

Åja. :skratte: Det var min andre gjetning. Hva er det bra for da? Smaker det :tanpuss: - tannbørsten?

Endret av kristian82
Skrevet
Åja. :skratte: Det var min andre gjetning. Hva er det bra for da? Smaker det :tanpuss: - tannbørsten?

Det renser kroppen for masse dritt. Det smaker ingenting egentlig, man svelger algepiller. :opplyser:

Skrevet
Hvorfor lager han time til deg når han ikke har tid? :klø:

:vetikke:

Jeg bestilte time før jul og da sa jeg fra at jeg ville iallefall ha den ene fjernet :opplyser: Når jeg kom dit i går tittet legen bare på de og sa at de måtte fjernes. Problemet var bare at det var opptatt på det rommet de måtte bruke, så da måtte jeg tilbake i dag :opplyser: Utrolig tungvint :roll:

Det renser kroppen for masse dritt. Det smaker ingenting egentlig, man svelger algepiller. :opplyser:

Jeg vil også ta alger :hoppe: Hvor får du tak i de? Føler du det hjelper?

Skrevet
:vetikke:

Jeg bestilte time før jul og da sa jeg fra at jeg ville iallefall ha den ene fjernet :opplyser: Når jeg kom dit i går tittet legen bare på de og sa at de måtte fjernes. Problemet var bare at det var opptatt på det rommet de måtte bruke, så da måtte jeg tilbake i dag :opplyser: Utrolig tungvint :roll:

Jeg vil også ta alger :hoppe: Hvor får du tak i de? Føler du det hjelper?

Jeg bestilte de fra buyhelse tror jeg det het. :klø:

De hjelper ja, veldig mye! Jeg har mer energi enn før jeg begynte å ta de. :nigo:

Skrevet

Kanskje jeg også bør begynne å ta alger.

Tror det er godt for kroppen å bli renset.

Skrevet

Vi kan gå på alger alle sammen. :hoppe:

Skrevet (endret)
Sender de kunstløp-EM på TV?? :duskedame:

:jepp: Svensk tv sender noe også sender Eurosport litt. Det blir vel mer til helga, tenker jeg :bolledeig: Svensk tv2 sender to timer både lørdag og søndag fra kl 15! Men de norske tv-kanalene sender neppe noe særlig; de bruker vel bare å sende oppvisningen ellernoe :sur:.

Det er forøvrig en av mine "kampsaker"; at norsk tv kun viser store idretter som nordmenn er gode i. Hvorfor sender de aldri dans, turn, rytmisk gymnastikk, stup eller curling? Og hvis de først sender noe, så er det på seine kvelden :roll:

Okey da, jeg har sær smak i sporter :rodme:

Endret av pusla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...